ladycharna

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung kies back-up

Ik moest mijn telefoon 2 weken geleden wegbrengen voor reparatie. Er werd mij aangeraden van tevoren een back-up te maken via Samsung kies aangezien ik de telefoon terug zou krijgen met de fabrieksinstellingen. Ik heb hem nu terug en probeer al de hele middag de back-up terug te zetten, maar krijg telkens na lange tijd de melding 'apparaat reageert niet'. Ik heb trouwens een Samsung Galaxy S3.
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Waarschijnlijk heb je last van de Troubleshooting connection error. Gelukkig is er speciaal voor de mensen die hiervan last hebben en video op Youtube gekomen om dit (hopelijk) op te lossen.
 
Youtube video: http://www.youtube.com/watch?v=nvajQC9EpAI&feature=c4-overview-vl&list=PLF6B55E8EE08DA493
ladycharna
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie, ik heb dit gedaan en backup zou gelukt moeten zijn. Alleen kan ik nergens mijn apps terugvinden en ook heeft ie na het opnieuw opstarten niet mijn originele instellingen teruggezet. Volgens de Vodafone winkel had dat wel moeten gebeuren. Ik heb helaas geen fotografisch geheugen en ik zie het ook niet echt zitten om elke app opnieuw te gaan downloaden. Waarom heb ik anders die backup gemaakt (ook ivm met foto's van bellers en persoonlijke ringtones). Iemand een idee nog?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is raar van de Vodafone winkel. Apps worden nooit opgeslagen bij en Back Up van je toestel alleen je data zoals: foto's, video's, muziek je agenda enzovoorts worden opgeslagen, aan de Apps kun je dus helaas niets aan doen.
 
Dat je de Apps opnieuw moet installeren is wel inderdaad vervelend maar meer kun je niet doen...
djcooldan

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zemma Beckup super backup Google agenda syce apps hebben ook vaak een backup mogelijk heid
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Er zijn inderdaad ook andere back up programma's maar omdat je als Samsung gebruiker ook recht hebt op en back up programma van Samsung is de dienst Samsung Kies vaak het 1e wat je zou kunnen proberen.

(Nog wel bedankt voor je post over andere programma's)! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic