marieke35

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik

Goedemorgen.
Ik heb een vraag, ik heb sinds dit jaar een Samsung s5 en ben super ontevreden.
Ik loop nu al bijna 2 mnd bij de Vodafone winkels binnen of ik geholpen kan worden.
Ik heb met mijn abb Vodafone en Samsung telefoon geen bereik ik mijn flat en op de camping waar ik sta in beerze. Terwijl mijn vriendin die een 1 Phone heeft wel bereik heeft.
Ik heb al een nieuwe simkaart en antenne maar helpt niks.. er Is gemeten bij in de buurt en ook dat Is prima... en nu ben ik een beetje radeloos want ik mis veel telefoontjes en appjes komen vaak veel later of zelfs pas de volgende dag binnen .
Kunnen jullie mij helpen?
Desnoods mijn abb op zijn laagst zetten? Zodat ik er een ander abonnement met telefoon bij kan nemen?
Ik heb al sinds mijn 20ste Vodafone en ben nu 36 dat zegt erg veel lijkt me. Ook ben ik een goede klant altijd geweesr.
Ik hoop echt dat u me kan helpen.
Heb het al bij meerdere opties neergelegd winkel Facebook. Maar word niet geholpen
Mvg marieke nieuwenhuis
2 Reacties 2
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
marieke35 je bericht voldoet helaas niet aan de huisregels van het forum. Het idee achter het forum is dat andere forumleden je met je vraag kunnen helpen. Dat is bij jou niet het geval. Neem daarom toch even contact op met de klantenservice. Ik sluit dit topic.
Janssen1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wie heeft ook laat van geen bereik of netwerkverbinding?
Ik ben al 4 dagen bezig met Vodafone maar krijg geen antwoord.
ik.zet met n kleine die flink ziek is en man heeft de nachtdienst....
Dus als er iets is kan ik niet bellen of gebeld worden!
Behoorlijk irritant.
Wie wewtvwat ik kan doen??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic