danielvanvreden

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzameltopic: vervroegd verlengen

Hoi,

Twee jaar geleden heb ik een contract afgesloten voor twee jaar. Nu is het zo dat je drie maanden daarvoor al een nieuw abonnement mag, vandaag heb ik dat dus gedaan. Alleen nu kijk ik op My Vodafone en staat er tot mijn verbazing dat mijn einddatum nog steeds in augustus is. Dit zou dan toch vandaag 11 juni moeten zijn of begrijp ik het niet?

Ik hoor graag wat van jullie.

Mvg,

Daniel van Vreden
82 Reacties 82
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Thewessen
Je zit er niet ver naast. Zij het dat je dadelijk ook weer 4 maanden voor de einddatum kunt verlengen. In het huidige systeem vervalt de korting niet meer na 2 jaar, dus deze blijft gewoon doorlopen. Je blijft dus eigenlijk ook het voordeel houden waar je mee verlengt.

Gr Per
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Per

Helder. Feit blijft natuurlijk dat, als ik de volgende keer niet vroegtijdig verleng, 4 maanden teveel aflos. Dit wordt echter nagenoeg gecompenseerd door de korting die dan gewoon doorloopt dus. Onder de streep zal het dus waarschijnlijk niet veel uitmaken. Kudo voor meneer. ????
Astridje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

ik had een nieuw abonnement incl toestel besteld, maar deze vervolgens weer geannuleerd.
Mijn abonnement loopt op 13-2 af, als het goed is, maar de annulering is nog steeds niet verwerkt.
Ik kan dus geen nieuwe bestelling doen nu, wat ik erg lastig vind.
Verder vind ik het nogal vreemd dat ik als lang bestaande klant (sinds 1992?) geen betere aanbiedingen krijg.
Ik kan alleen maar kiezen voor de Samsung Galaxy, terwijl ik een echt Apple-mens ben...
Ik zou graag de Apple I Phone 6 willen, maar vind jullie abonneent veel te duur.
Ik overweeg dan ook, na al die jaren, over te stappen naar een andere provider, die meer biedt voor minder.
Willen jullie mij als klant houden, dan zou het prettig zijn als jullie mij een goede aanbieding doen.

Ik hoop dat jullie over de brug willen komen met iets beters!
Zeker met de komst van tele-2 per januari 2014!

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Astridje

Ik hoop het ook! Heb je al eens contact gehad met onze verkoopafdeling? My Vodafone geeft gewoon een bepaalde aanbieding weer, maar dat betekent niet dat dit de enige aanbieding is. Je kunt gerust eens bellen naar: 0800-0560. Dat is helemaal gratis en voor niks. 😉
Astridje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,

Dank voor de tip!
Ik ga bellen ????????
tsa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Ik weet niet waar ik anders mijn vraag moet stellen daarom doe ik het hier.
is het mogelijk dat ik mijn abonnement ook eerder kan verlengen? Ik hoef nog een week... maar mijn telefoon doet het niet meer en een telefoon is voor mij echt noodzakelijk..

Vriendelijke groet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tsa ,

Je zit ongeveer goed alleen kan via het forum niet worden geholpen met en verlenging te boeken, dat kan alleen de klantenservice (wel voor welk toestel je zou kunnen gaan of abonnement ;)).

De klantenservice kan het even inzien of dit mogelijk is dan zul je zo snel mogelijk wat horen of het wel mogelijk is of dat het niet kan. Zie: www.vodafone.nl/support/contact/ voor meer informatie.

Fijne avond.
martijn271

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoeveel maanden van te voren kan ik een nieuw toestel halen bij Vodafone? ik heb vodafone red en het loopt 01 juli af. + Ik heb nu dus Vodafone RED, kan ik dan overstappen naar de iPhone 6 met deze aanbieding: https://www.studentmobiel.nl/iphone-6?internet=324&plan_id=439&provider_id=5&utm_source=intern&utm_m...

Gr
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Vier maanden terug-tellen van de einddatum. In jouw geval dus vier maanden terug tellen van 1 Juli 2015.
Kom ik uit op 1 Maart 2015.

Verlengen kan dus vanaf heden.

Succes!


Netwerker
martijn271

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt
martijn271

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt! Kan ik dus morgen naar de Vodafone winkel voor een nieuw toestel? Weet je toevallig hoeveel ik zou moeten bij betalen voor iPhone 6 16 GB? Ik heb nu red B
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@martijn271

Andere forumgebruikers weten net zoveel af van prijzen als jij. 😉 Dit soort vragen kun je het beste stellen aan een Vodafone medewerker. In de winkel kunnen ze je daarover meer informatie geven.
habib

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kan ik voor 4 maanden al bestellen, zodat het eerste dag ik hem al thuis heb
mulhuyzen1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Ik heb een simonly die volgend jaar maart afloopt. Nou is van de week mijn mobiel kapot gegaan en is mijn vraag of ik tussentijds mijn abbonnement kan wijzigen naar een abbonnement met nieuw mobiel? Zo ja komen hier dan afkoop kosten bij?
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Henry
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Goedemiddag mulhuyzen1,

Allereerst van harte welkom op het Vodafone Forum 🙂

Balen dat je toestel defect is gegaan!!!
Via het forum kunnen wij je niet direct van dienst zijn maar inderdaad wel informeren 🙂

Je kan je sim only contract wellicht open laten breken en een abonnement met toestel aanvragen,
je dient hiervoor even te bellen met 1201 via de afdeling opzeggen/annuleren, de medewerkers kunnen samen met je kijken naar de mogelijkheden en de eventuele kosten.

Laat even weten hoe het is afgelopen 🙂

groetjes,
daims
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
mulhuyzen1

Bij de laatste generatie Red Sim-Only zit de "smartphone optie". Dat betekent dat je na 2 maanden sim-only gebruik je sim-only abonnement om kunt laten omzetten naar een regulier Red abonnement met een nieuwe smartphone 🙂

Voor meer informatie hierover zie https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/voordelen/index.shtml#smartphoneoptie en klik dan op "Meer over Smartphone optie".

Je schrijft dat je sim-only maart volgend jaar afloopt. Als je een 2 jarig contract hebt gekozen dan zul je denk ik een oudere variant hebben, als je een 1 jarig contract hebt gekozen heb je alleen de 2 maanden minimaal gebruik eis.
timo_b

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

een maand geleden ben ik door vodafone loyalty gebeld met een aanbieding voor het verlengen van mijn abonnement. Niet wetende dat deze aanbieding niet online op te vragen is heb ik er nee op gezegd omdat ik het zelf later wilde regelen. Na online gekeken te hebben zag ik dat de abonnementen hier (veel) duurder waren dan de voorgeschreven aanbieding die ik ervoor telefonisch kreeg. Nadat ik nu na zo'n 5/6x bellen constant verkeerd doorverbonden werd, medewerkers het niet wisten of zeiden dat ik het later nog moest proberen, hoop ik op deze manier toch een keer goed geholpen te worden.

Via welke wijze kan ik weer in contact komen met deze vodafone loyalty afdeling?

Groetjes,

Een voorheen altijd erg tevreden, maar nu lichtelijk geirriteerde klant
Anonymous
Niet van toepassing
timo_b
Het is zelfs niet nodig om je bericht 3 keer te posten.
Ik heb je al een antwoord gegeven.
Kellyhalee94

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedenavond.

Ik heb een 1 jarig abbonoment wat 17 juni 2016 afloopt.
Nu kijk ik al meerdere dagen in my vodafone maar ik kan nergens verlengen.
Mijn telefoon is inmiddels echt niet meer gebruikbaar.
Het is toch zo dat je 4 maanden van te voren mag verlengen? Dit zou dan toch 17-02 zijn?
Er staat namelijk nog helemaal niks in my vodafone.

Met vriendelijke groet kelly halee
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Kijk je via de website of via de app?
Het moet vermeld staan op de website. Is dit niet het geval, neem dan contact op met de klantenservice om dit te herstellen.
Je kunt via de volgende opties verlengen: via de winkel, online of via de klantenservice.
Het klopt inderdaad dat je 4 maanden van te voren kunt verlengen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic