gerardenria

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud

Hallo,

Ik heb een tijdje terug een free sim prepaid kaart bestel en binnen gekregen. Ik heb daarna meteen op de website het formulier nummerbehoud opgestuurd om mijn oude nummer te behouden. Maar ik heb hier nog steeds nis van gehoord en het nummer is ook nog steeds niet veranderd? Doe ik iets fout of waarom duurt het zolang?

Alvast bedankt,

Groeten Gerard
111 Reacties 111
rmol1988

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er was schijnbaar over de ''special instruction'' heen gelezen waardoor de aanvraag vanuit Vodafone geweigerd werd. Zelf kwam ik hier niet uit met Vodafone. Er loopt weer een nieuwe aanvraag. Ik ben benieuwd of het nu wél goed gaat.
elisa2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Ik heb een prepaid kaart van Vodafone ontvangen en ik wil graag mijn Hollandsnieuwe nummer hier naar toe overzetten. Abb. loopt af op 01-08-2015. Als ik online nummerbehoud aanvraag, blijf ik de melding krijgen dat het simkaartnummer niet correct is. Ik heb het 18cijferige simkaartnummer ingevoerd dat op de achterkant van mijn HN simkaart staat, gecontroleerd op extra spaties en een dubbel dubbel dubbel check gedaan. Ik ben in NL.

Ik hoor graag wat het probleem zou kunnen zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey elisa2

Een simkaart heeft 19 nummers. Zie ook het simkaartje van Hollands nieuwe. Indien hier nummers op ontbreken dan dien je contact op te nemen met Hollands nieuwe hiervoor.

Groetjes Steven
elisa2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,

Het simkaartnummer van HN bevat toch echt maar 18 cijfers. Zie ook: http://www.simkaartnummer.net/hollandsnieuwe/. Simkaartnummer is correct. Kan het liggen aan het systeem?
Anonymous
Niet van toepassing
Je hebt gelijk, er staan idd maar 18 nummers op. Bij vodafone is dit 19.
Of het aan het systeem ligt durf ik niet te zeggen. Kan het vanmiddag wel voor je navragen elisa2
Neem anders voor de zekerheid contact op met de klantenservice van hollands nieuwe om te zien wat zij aangeven.
elisa2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toevallig heb ik bij de klantenservice van HN gewerkt... Zij zullen mij weer terug verwijzen naar Vodafone omdat zij hierin niets kunnen betekenen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey elisa2

Ik heb het nagevraagd maar het moeten 19 cijfers zijn: Zie ook het bericht van Alina hierboven. Je dient voor die cijfers een 0 te zetten.

Groetjees Steven


elisa2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas is ook een nul plaatsen voor het simkaartnummer geen oplossing (dit had ik ook al eerder geprobeerd, en nu nog een keer). Ik krijg nog steeds dezelfde melding "dit is geen geldig simkaartnummer".
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om echt even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen morgen weer geopend zijn vanaf 08:00 uur.
Mocht ik meer informatie kunnen achterhalen dan laat ik je dit weten.
M_1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is hier al meer over duidelijk? Ik heb hetzelfde probleem van HollandsNieuwe abonnement naar Vodafone prepaid.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
M_1

Krijg je ook de melding dat het simkaatnummer niet compleet is?
serve004

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,

Ik heb nu ook hetzelfde probleem. Ik wil mijn nummer overzetten naar Vodafone en het formulier geeft steeds aan dat mjn huidige simkaart niet geldig is. Wat niet klopt! En het onvriendelijkst van alles is dat ik continue bel en in de wacht sta, met ook nog een betaalde klantenservice die geld kost.

Ik ben best wel teleurgesteld. Ik zou verwachten dat er een klantenservice wordt aangeboden die uberhaubt bereikbaar is.


Anonymous
Niet van toepassing
Van welke provider kom je af en welke foutmelding krijg je
serve004

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
steven-: Ik wil van Lebara naar vodafone.

Ik krijg de volgende melding: Deze simkaartnummer is niet geldig.

Ik heb er zelfs nullen voorgezet, hier gelezen op het forum, maar helpt ook niet. De simkaartnummer heb ik meermaals opnieuw ingevuld, meermaals sms codes aangevraagd en ingevuld etc. zonder resultaat.
Anonymous
Niet van toepassing
weet jij toevallig waarom het mis gaat of wat de oplossing is betreft van Lebara naar vodafone?
ik durf je het antwoord niet te geven hierop. Dat was inderdaad hetgeen wat ik ook in gedachten had. Maybe dat Maartje meer weet. Ikzelf ben op dit moment niet op kantoor anders had ik het zeker voor je nagevraagd.
Laten we het antwoord afwachten anders is de optie er nog om het via een winkel te regelen.
serve004

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het is opgelost. Ik ben naar een winkel gegaan en daar hebben ze gedaan. Op de lebara kaart staan ook letters en die moeten er niet bij. Alsnog dank voor je reacties. Gr. Marianne
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te horen dat het opgelost is en dat je tevens het antwoord hier hebt gepost

Heleen1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is hiervoor al een oplossing? Ik heb ook Hollands Nieuwe en krijg ook de melding dat dit geen geldig simkaartnummer is. Het simkaartnummer bestaat uit 18 cijfers.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heleen1 Wat zijn de eerste 6 cijfers die je invult?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi @Heleen1, is het nog gelukt? We horen het graag van je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic