davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Beperkt internet blox geldig in de EU volgens MyVodafone

Hoi hoi.

In MyVodafone (online en de app) staat sinds enkele dagen dat de beperkte internet blox geldig is in de EU. Zie screenshots:

Dit is tegenstrijdig met wat op https://www.vodafone.nl/opreisindeeu/ staat.

Is deze blox nu wel of niet geldig in de EU? Kunnen jullie meer duidelijkheid geven EN deze tegenstrijdige berichtgevingen fixen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi ChrisNL!

Vorige week hebben we de tekst op de website hierover al aangepast en nu is gelukkig dus ook de tekst in My Vodafone gecorrigeerd. Wederom bedankt voor de melding.
Ik zie overigens dat mijn collega Jochen al heeft gereageerd op het topic over de bug mbt de Beperkt Internet BloX.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi ChrisNL,

Terechte vraag. Ik ga dit even voor je nakijken. Je hoort van me.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Serkan Ah, ik zie in MyVodafone online al dat het opnieuw is teruggezet naar "enkel geldig in Nederland", de MyVodafone app zal wel snel volgen.

Toch blijft Vodafone een beetje prutsen met die blox, zie hier een bug met de Beperkt Internet Blox die extra blox dubbele data ontsluit.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi ChrisNL!

Vorige week hebben we de tekst op de website hierover al aangepast en nu is gelukkig dus ook de tekst in My Vodafone gecorrigeerd. Wederom bedankt voor de melding.
Ik zie overigens dat mijn collega Jochen al heeft gereageerd op het topic over de bug mbt de Beperkt Internet BloX.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten. ChrisNL nogmaals bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic