ar2roow

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

S5 NEO Slechte Wi-Fi en 4G

Hallo allen,

Ik heb sinds gisteren problemen met mijn S5NEO die ik nu zo een 3 maanden heb. Ik heb heel slecht verbinding met Wi-Fi maar ook met 4G! Ik ben nu op diverse plekken geweest en dat gaf de doorslag dat het niet lokaal is.

Ik heb gistermiddag in de supermarkt bemerkt dat ik op 4G slecht bereik had met internet. Ik wijtte dit aan wellicht een slecht bereik aldaar, niets aan de hand leek me. Ik heb uiteindelijk gisteravond thuis bemerkt dat ik niet op Wi-Fi zat en heb een aantal keer geprobeerd in te loggen op mijn eigen Wi-Fi, dit lukte niet of zeer moeizaam. Mijn vrouw met haar S4 Mini en iPad air hadden geen probleem, evenals mijn nieuwe chromebook. Vandaag ben ik naar mijn werk gegaan en daar heb ik bijna niet gekeken, maar moeizaam was het wel. Nu ben ik ergens anders en ook daar lukt het totaal niet met Wi-Fi en 4G :-|. Ik heb mijn S5 NEo al een keer uitgezet en net een ander netwerk geselecteerd om daarna weer terug te gaan naar Vodafone, dit haalt niets uit.

Heeft iemand anders dit ook ervaren en een oplossing? De komende twee dagen zijn onbeperkt toegang tot 4G en ik ga hier waarschijnlijk niets van meemaken, dit vind ik erg jammer!

Gr Arthur
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ar2roow
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nou, ik heb de sim in mijn vrouws S4 Mini gedaan en daarna uiteraard teruggedaan, het is nu weer als gewoon! Kortom opgelost!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het is natuurlijk niet fijn als je geen gebruik kunt maken van de gratis data actie. Test eens of je wel data kunt gebruiken als je jouw sim in een ander toestel plaatst.
Probeer ook eens of je verbetering merkt als je 4G uit zet. Dus data gebruikt via 3G.

Anonymous
Niet van toepassing
Als het echt op meerdere Wi-Fi netwerken is raad ik je aan om eens het toestel terug gte zetten naar fabrieksinstellingen. Werkt het daarna nog niet dan ben ik bang dat het toestel gerepareerd moet worden.
ar2roow
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt alvast voor de tips!

Op mijn S5 NEO heb ik 4G geprobeerd en dit lijkt te werken, alleen kan ik dan bijvoorbeeld alleen de app van nu.nl bekijken. Als ik YouTube aanzet werkt dit niet.
Als ik 3G gebruik kan ik de app van nu.nl bekijken en ook Youtube doet het dan.

Op mijn vrouws S4 mini kan ik geen YouTube bekijken, niet op 4G als 3G. Ook lukt de app van nu.nl niet. Als ik Wi-Fi aanzet op de S4 mini kan ik ook geen YouTube bekijken en ook de app van nu.nl werkt niet.

Ik bedenk me nu dat ik een nieuwe sim heb laten mee leveren bij mijn nieuwe S5 NEO, als het goed is ben ik morgen thuis en dan zou ik hem kunnen installeren. Zou dit een oplossing zijn?
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan zijn dat het een oudere simkaart is. Je kunt hem normaliter activeren via my Vodafone of de klantenservice. Bij de klantenservice dien je wel het klantnummer bij de hand te hebben. Het zou kunnen helpen.
ar2roow
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nou, ik heb de sim in mijn vrouws S4 Mini gedaan en daarna uiteraard teruggedaan, het is nu weer als gewoon! Kortom opgelost!
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het opgelost is
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten. Issue opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic