rachelepskamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over service en vodafone

Beste Vodafone,

Ik wou een klacht indienen via de email maar dit is helaas niet mogelijk ivm met mijn geblokeerde nummer aangezien ik in het buitenland zit voor mijn stage.
Toen ik probeerde in te loggen kreeg ik daarom ook de foutmelding omdat mijn nummer geblokkeerd is.
Toen wou ik de klantenservice bellen via skype maar dit was ook niet mogelijk omdat dit weer geld kost.
Dit is dus de enige manier om vodafone vanuit het buitenland te bereiken...

Ik heb 2 maanden geleden mijn telefoon nummer geblokkeerd omdat ik naar het buitenland ging hiervoor zou eenmalig +/-20,00 euro worden afgeschreven van mijn rekening. Maar ik heb nu in eens een rekening van de maand september maar dit is niet mogelijk want toen zat ik in het buitenland en was het niet eens mogelijk om te bellen/smsen.

Daarnaast heb ik nog een tip: maak gewoon een email adres aan of gratis klantenservice nummer zodat klanten vodafone ook kunnen bereiken vanuit het buitenland...

Ik zou graag een verklaring willen voor mijn kosten...

Met vriendelijke groet,
Rachel Epskamp


1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Rachelepskamp.

Via het forum kunnen we je hier helaas niet mee helpen. Neem anders even contact op via Facebook en Twitter, dan hoef je ook geen My Vodafone account te hebben. Mijn collega's kunnen je via deze kanalen wel helpen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic