GuuZ

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart bestaande klant?

Ik heb m'n (sim-only) abonnement verlengd en krijg een nieuwe simkaart toegestuurd.
Dit begrijp ik niet, ik heb toch al een simkaart?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Guuz,

De nieuwe simkaart wordt altijd ongeactiveerd opgestuurd, dus als je er geen nodig hebt kun je hem ongeactiveerd laten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi GuuZ, goed om te horen dat je hebt besloten je abonnement te verlengen! Heb je bij het verlengen van je abonnement per ongeluk een ander simkaart type aangeklikt? Je kunt namelijk kiezen uit een normale of een nano-simkaart. Indien je abonnement al is ingegaan (kun je controleren via My Vodafone) en je huidige simkaart nog werkt, hoef je verder niets mee te doen en kun je de nieuwe simkaart als niet verzonden beschouwen.
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bij het kiezen van het nieuwe abonnement (sim-only scherp large) moest ik een simkaart kiezen!?
Treedt pas 24 oktober in werking, dus ik kan nog niet controleren of de oude simkaart dan nog werkt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Guuz,

De nieuwe simkaart wordt altijd ongeactiveerd opgestuurd, dus als je er geen nodig hebt kun je hem ongeactiveerd laten.
agneta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goededag , ik heb sins kort een abonnemt bij jullie maar wil mijn oude nummer meenemen hoe kan ik dat doen ??? kan ik me abonnement eventjes op time out zetten ??
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Agneta,

Je kunt je eigen nummer gewoon behouden. Neem even contact op met mijn collega's via Facebook of Twitter. Zij kunnen de simkaart activeren.
Het is mogelijk om een Time Out aan te vragen. Meer informatie vind je hier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic