laraxcupcake

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawei P7 mic ruist

Sinds kort ruist de mic van mijn Huawei P7. Hierdoor kan ik niet bellen want de persoon aan de andere kant van lijn hoort alleen maar ruis. Mijn luidspreker doet het wel gewoon nog.

Ben ik de enige met dit probleem en kan ik er iets aan doen?
3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @laraxcupcake ,
ik zag dat er nog niemand gereageerd had. Het zou dus kunnen zijn dat anderen je bericht nog niet gelezen hebben of dat zij het probleem niet hebben:S

Als je de problemen blijft houden, dan lijkt een reparatie van je toestel niet te voorkomen. Als je op onze website, in het zoekveld "toestel kapot" invult, dan kom je op het gedeelte waar het reparatietraject wordt uitgelegd.

Succes en groeten, Per


deborahnieuwpoo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de huawei 630 en ik heb dat ik mensen niet goed hoor en andere mij wel, heel erg vervelend. En ik heb ook problemen met de batterij 2 keer per dag op de lader, batterij word te heet.
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens tijdens het bellen of het volume etc correct staat. Tevens kun je deze instellingen ook weer terug vinden onder de opties voor het bellen.
Betreft de batterij: het kunnen apps zijn die de batterij leeg trekken. Controleer eens onder de batterij status wat er wordt aangegeven.
Tevens zou je een hard reset kunnen uitvoeren. Zorg er dan wel voor dat je een backup maakt van het toestel.
Via http://handleidingen.vodafone.nl kun je t toestel selecteren en zoeken op batterij etc.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic