emilevc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen via mijn vodafone

Ik ben al bijna 15 jaar klant van vodafone en ben opzich redelijk tevreden.
Ik mag mijn abbo verlengen maar als ik inlog krijg ik een error te zijn dat ik nog niet mag verlengen.
Bel ik naar de klanten service dan krijg ik te horen dat ik idd mag verlengen maar blijkbaar kan niemand die error oplossen zodat ik rustig online kan kijken naar alle aanbiedingen.
 
Heel erg jammer.
9 Reacties 9
TimGoumans

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier!
Zou eigenlijk vanaf gister moeten kunnen verlengen, maar krijg de hele tijd deze melding:
 
Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen. Vanaf vier maanden voor de einddatum van je contract kun je je abonnement verlengen. Bekijk hier de einddatum van je contract.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Emile en Tim,

Hebben jullie misschien meerdere mobiele nummers? Dan zou dit de foutmelding kunnen verklaren.
Jacqdus

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelde probleem, heb inderdaad 2 abonnementen op naam staan.
Maar wij zullen niet de enigen zijn.Als dit probleem bekend is waarom doet vodafone hier dan niets aan?
Stuur een mail met aanbiedingen naar je klanten in zo'n geval.
Heb nu zaterdag gebeld naar de klantenservice en daar wordt dan netjes alle opties opgenoemd, maar even rustig kijken waar je aan begint en wat de voor en nadelen zijn is er dan niet bij. Via de mail kon niet.
Moet toch beter kunnen. Zit heir wel van te balen eerlijk gezegd. 
Mijn abonnement stopt over 2,5 week, heb nu maar verlengd, maar telefoon is dan niet meer verzekerd hoorde ik later van iemand, en wat er gebeurd als die stuk gaat in de abonnementsperiode is me ook niet duidelijk. Kan je de sim kaart overzetten in een nieuwe telefoon? Is ook nergens info voer te vinden op de site.
Vind dit geen service
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Jacqdus, we onderzoeken nog wat er mogelijk is voor mensen met meer dan 1 abonnement per klantnummer. Telefonisch of via de Vodafone winkel is inderdaad een optie.

Wanneer je een nieuw toestel in gebruik neemt, en dit wil verzekeren in plaats van je oude toestel, dien je dit door te geven via dit formulier op onze website. Kruis dan bovenaan het formulier de optie 'Nieuw toestel/tablet bij bestaande verzekering' aan. Zodra je nieuwe toestel verzekerd is, is je oude dat niet meer.

De simkaart kun je gewoon overzetten - mits dit hetzelfde formaat is. Als je bij je nieuwe toestel een microsim of nanosim nodig hebt, stoppen we die er in het pakket bij.
Jacqdus

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sido, je hebt mijn topic gesloten,maar ik stel daar een aantal (andere)  vragen , die hier niet staan.
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnement/verlengen-niet-mogelijk-via-site-nu-verlengd-via-telefoon-maar/td-p/70088
Had een ander topic geopend omdat ik hier anders offtopic ging 😉 
 
Ik zeg hier dat mijn telefoon niet meer verzekerd is als ik alleen het abonnement verleng (zonder nieuw toestel), ik bedoelde garantie (staat wel goed in mijn eigen topic) . Sorry voor de verwarring.
Een toestel valt maar 2 jaar onder de garantie, daarna neit meer.
Als mijn toestel stuk gaat voor mijn nw abonnement afgelopen is, dan moet ik een ander toestel kopen. Kan ik daar de simkaart van dit abonnement indoen?
Las ergens anders op dit forum dat het nummer niet gekoppeld is aan de simkaart,maar aan het toestel. (als je toestel gestolen wordt kan je dus je eigen nummer weer hebben ineen ieuw toestel)
Dus dan zou ik niets hebben aan een nieuwe telefoon en mijn abonnement loopt door.
 
.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Jacqdus, het was mij eerder niet duidelijk dat je naar een sim only abonnement, dus zonder toestel, verlengd had. De verzekering is een toevoeging op het abonnement, dus bij de verlenging zonder die toevoeging vervalt de verzekering. De fabrieksgarantie van 2 jaar staat daar los van, die blijft gewoon gelden.

Je mobiele nummer is gekoppeld aan een simkaart. Mocht je de simkaart kwijtraken of wisselen, dan kunnen we het nummer in ons systeem omzetten op een andere simkaart, dat is geen probleem. Je nummer is dus niet gekoppeld aan een specifiek toestel. Als je een ander toestel koopt, kun je daar gewoon je huidige simkaart in stoppen. Mocht dat niet passen (er zijn op dit moment 3 formaten simkaart courant: minisim (dit is momenteel bekend als 'normale' sim), de microsim en de nanosim), dan zetten we je 06-nummer voor je om naar een simkaart die wel past.

Nog 1 ding: mocht je nu of over een tijd beslissen een ander toestel te willen, let er dan goed op dat je een simlockvrij toestel koopt. Koop geen prepaidtoestel, omdat je abonnementssimkaart daar niet in werkt, daar zit een prepaid simlock op namelijk.
KMA1989

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, 
 
Ik heb hetzelfde probleem, ik kan vanaf vandaag verlengen. Op de vodafone app zie ik dat ook bij einddatum contract staan, maar als ik dan daadwerkelijk wil verlengen op de website krijg ik een foutmelding. 
Nu lees ik dat dit vaker voorkomt bij mensen die meerdere abonnementen hebben, dit is bij mij echter niet het geval! 
 
gr,
 
Kay
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Momenteel geeft my vodafone een error als je wilt verlengen dat komt voor als je meer abo's op je naam hebt staan  in principe is dit simpel op te lossen vodafone het zit hem in het script er word nu gekeken in de database en gezocht naar het klantnummer wil je verlengen gaat dat niet omdat je al eerder heb verlengt staat er een kruisje deze is al verlengt maar hij ziet niet dat er meerdere abo's op het klantnummer staat als er nu gezocht word op telefoonnummer in de database in plaats van het klantnummer dan zou de problemen opgelost moeten zijn is 5 minuten werk 😄
 
Tevens er zitten nog veel fouten in de vernieuwde my vodafone zoals al ik eerder had vermeld,dan loopt het mis meest gemaakte fout is het afsluiten van een regel de ; en daarom werkt er veel dingen nog niet of geeft een foutmelding.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi KMA1989,

Lukt het op dit moment nog steeds niet om online te verlengen? Neem dan aub even contact op met onze klantenservice (telefonisch, e-mail of via Social Media). Mijn collega's kunnen dan aan de hand van jouw gegevens een aantal zaken controleren.

Zie: http://www.vodafone.nl/klantenservice
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic