Martinus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sinds 3 a 4 weken niet bereikbaar geweest ?

Ik kwam er gisteren achter dat ik al een poosje niet te bereiken ben op mijn mobiele nummer , kon verder alles , dus ook nooit in de gaten gehad , maar vond het de laatste weken wel heel rustig , kreeg gisteren dus een app dat ik niet te bereiken was , alle blokades nagelopen en eventuele doorschakelingen , telefoon gereset , sim verwijderd , kortom alle mogelijke opties , zelfs een andere telefoon gaf niet het gewensde resultaat !
Vanmorgen met vodafone gebeld en de klacht aangegeven , zij konden in 1 minuut zien dat nadat er werkzaamheden aan het netwerk waren geweest 3 a 4 weken geleden , dat mijn nummer niet meer was vrijgegeven voor inkomend signaal .

Probleem nu opgelost !

Ik ben telefonisch afhankelijk en aangezien ik elke maand € 60,= betaal voor een abbonement mag ik er toch vanuit gaan dat dit niet mag gebeuren en dat ik ten alle tijde bereikbaar ben !

Hopende op een reaktie uwer zijde ,

Alex
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Martinus , natuurlijk mag dit niet gebeuren, echter loopt er technisch vaker wel iets scheef waardoor zoiets ontstaat. Denk bijvoorbeeld aan een koelkast van 2 jaar oud dat zomaar stuk gaat. Dat is mij laatst overkomen. Dit is zeker niet leuk, maar kan gebeuren. Aangezien het al is opgelost en verder geen toegevoegde waarde heeft voor andere gebruikers zal ik het topic nu sluiten. Zie ook onze huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic