Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Tetouani93

Oud nieuws!

@ Rubman

Klopt op zich dat het hier een open forum is. Maar 't zou een stuk constructiever zijn als (a) mensen met vragen wat meer moeite zouden doen om het antwoord zélf te vinden hier... scheelt een hoop posts... en (b) als mensen stoppen met het brengen van oud nieuws (lees: uitspraken die we hier al té veel hebben gelezen)... voegt niets meer toe namelijk.
Bahbah

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@dantis

Hoezo vind je het te ver gaan? Ik ben hier duidelijk voorgelogen door Vodafone. Ja, wacht maar tot de actie bij je in de buurt is... En opeens: WEG ACTIE. Dus ja, ik ben voorgelogen en bedonderd (en voel me behoorlijk genaaid), en vind het helemaal niet te ver gaan om dat ook gewoon te zeggen.

Weet iemand hoe het zit met de openingsactie van T mobile?
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Zou even het tmobile forum proberen.
Dit is het ik haat Vodafone forum.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Tetouani93 schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het dan zit met de Sim-Only Red en Sim-Only Red Super abbonementen?
-Welke "openingsactie" geld er voor deze abbonementsvorm?
-Zijn deze mogelijk af te sluiten voor 12 maanden of ook persee 24 maanden?
-Geld bij dit abbonementsvorm ook de eerste 12 maanden 50% en daarna de volle mep?
-Wat zijn de exacte kosten hiervan en wat krijg je erbij, behalve GEEN toestel?

Moderators??
Zijn jullie voor deze vraag wel aanwezig?? -_-
Ja hoor 🙂
De sim only abonnementen zijn ook voor 2 jaar en het eerste jaar 50% korting.
Deze abonnementen zijn standaard goedkoper omdat er geen toestel bij zit. Kijk op deze pagina voor meer info over wat je er bij krijgt.
testtest

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geldt de actie ook voor het volgende:red super D 2 jaar van 70 per maand icm samsung galaxy s4toestel is geen lease toch?wat voor kosten komen er nog bij, los van de bekende aansluitkosten van 30euro?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi testtest,

Ja hoor, de actie geldt voor Red én Red Super abonnementen. Ook de S4 is mogelijk (mits op voorraad). Het gaat hierbij niet om een leasetoestel; je blijft eigenaar van het toestel 🙂 Bekijk hier de voorwaarden van deze actie: http://voda.fo/ne/sa7vy
Bolk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is maar goed dat ik dit topic tegen kwam voordat ik gruwelijk voor lul had gestaan in Valkenswaard. Ik ben nog van de oude garde met een onbeperkt internet abonnement en het zal niet de eerste keer zijn dat VF me belt of ik misschien wil overstappen naar een nieuwer abonnement (mét datalimiet, uiteraard). Voor de RED actie wilde ik op zich wel een verandering maken en heb ook een dag vrij gepland voor de actie, maar als VF op deze manier met haar klanten omgaat, kan ik beter verlengen bij een andere provider.

Op zakelijk gebied heb ik de laatste tijd ook niets anders dan ellende.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hallo allemaal,

Komende week staan Huizen en Schagen op de planning. Ons filiaal in Huizen zit in een winkelstraat naast de HEMA; parkeergelegenheid is ruimschoots aanwezig vlakbij de winkel. In Schagen ligt ons filiaal direct naast AH. Dat is dan ook de ingang die gebruikt kan worden. Als je parkeert op het bovendek van het centrum, dan kun je de roltrap naar de winkel nemen.


Tjek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@RobbieE,

Kun je aangeven of de Galaxy s4 voldoende op voorraad is?
Jones

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben blij dat ik nu lees dat de voorwaarden gewijzigd zijn, had ik bijna voor jan met de korte achternaam in de auto gezeten. Wel vreemd dat dit zomaar kan tijdens een actieperiode, als de drukte echt het probleem was geweest had vodafone ook de actie online en in andere winkels kunnen aanbieden, dit ruikt naar spijt van de actievoorwaarden.

Jammer...
Isabeau

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
VODAFONE discrimineert!!!! Ik heb via diverse ingangen getracht een aktieabbo te bekomen aangezien ik niet kan staan en/of lopen en dus afhankelijk ben van mijn scootmobiel kan ik niet in de rij gaan staan ( heb het geprobeerd maar hield het niet vol en met de scoot liepen de mensen me voorbij ) dus vriendelijk verzocht om gewoon ook van de actie gebruik te mogen maken maar van hoog tot laag geen hulp en soms genegeerd door Vodafone stelletje discriminatoren. ik zeg negeren die club!!!!! Als Vodafone niets over heeft voor een gehandicapte moeten we vind ik allemaal een dergelijk bedrijf links laten liggen! :@
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi all,

@ Tjek: Daar ga ik wel vanuit, maar we gaan het navragen en plaatsen nog een update mbt de voorraad.

@ Jones: Het gaat hier om een actie ter ere van de opening van een aantal nieuwe Vodafone winkels en geldt ook alleen in die specifieke winkels tijdens de openingsdagen. Bekijk hier welke winkels het betreft: http://voda.fo/ne/i63ai

@Isabeau: Ik begrijp goed dat het vervelend is dat je geen gebruik hebt kunnen maken van deze actie. Door de drukte tijdens deze openinsdagen, hebben we helaas ook mensen teleur moeten stellen. Er zijn mensen die midden in de nacht, of zelfs de avond van te voren al bij een winkel aanwezig waren om er zeker van te zijn dat ze een abonnement konden afsluiten. Ik zie dat je deze klacht ook op onze Facebookpagina geplaatst hebt. Via deze weg kan ik helaas niets voor je betekenen. Aangezien het een persoonlijke klacht is, kun je deze misschien beter kenbaar maken via: http://www.vodafone.nl/feedback/

nordin88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geldt de actie nu alleen voor de eerste 12 maanden? Dit is toch niet eerlijk? Een vriend van me heeft 24 maanden lang korting en ik ben nog van plan volgende week in de rij te gaan staan voor de andere openingen.


nordin88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dus de actie geldt alleen de eerste 12 maanden en niet meer 24 maanden? Ik ben van plan volgende week in de rij te gaan voor de komen heropeningen..
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@nordin88

Eerlijk of niet, de actie is met 50% verkort.
dus 1 ipv 2 jaar 50%korting
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1 jaar korting 50% !!!
snoop

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Nordin88, om teleurstelling te voorkomen zou ik niet gaan! Het is totaal geen interessante actie meer. Ik adviseer je om op een actie van Tmobile te wachten die wél 24 maanden lang 50% korting kunnen bieden.
marthyn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
volgens mij is die 50% korting alleen op het startabonnement 😉
overigens alsnog goedkoper als Vodafone.. maar dat is elke provider 🙂
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Ter informatie voor degenen die naar Schagen willen afreizen: de ingangen van het winkelcentrum zelf gaan komende donderdag om 8:30 open.
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@snoop
VF staat bekend om z'n geavanceerde innovatieve, progressieve netwerk en uitstekende dekkingsgraad (natuurlijk kent élk netwerk drop-out area's). Neem daarbij de hoge web snelheden en je komt al snel tot de conclusie dat je appels met peren vergelijkt als je VF met T-Mobile vergelijkt. Los van de evt actievoorwaarden, wat financieel-technisch wél voordeliger zou kunnen uitpakken bij T-Mobile, gaat de vergelijking volledig mank.....kun je dus ook redelijkerwijs niét als gelijkwaardig alternatief betitelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic