Jose1968

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoge Rekening

:@ Elke maand krijg ik rekeningen die hoger zijn dan mijn bundel.
Bij de specificatie staat er dan ""241 payinfo.mobi."" en als je dan verder kijkt zijn het steeds bedragen van 4,132.
Wie kan mij zeggen wat dat is en hoe ik eraf kom ???
Ik kan dat helemaal niet en wordt er echt ziek van dat mijn rekeningen steeds buiten de bundel zit.
terwijl als dat e rniet zou zijn ik gewoon binnen de bundel bel, sms en data gebruik.

Helpppp ik wordt hier moedeloos van
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Www.payinfo.nl inloggen bij "inzien en opzeggen"

Bekijk in context

10 Reacties 10
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Www.payinfo.nl inloggen bij "inzien en opzeggen"
Jose1968
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel voor de tip.
Heb ik gedaan en nu maar hopen dat het over is.
Ik weet werkelijk niet wat het is en kan mij echt niet heugen ergens voor opgegeven te hebben.
Zag ook een heel stuk bij Radar staan op de site en dat Payinfo is ook een klant van Vodafone en haalt bij vele andere betaalde klanten dat soort bedragen elke maan weer van de rekening af.
Ik ga morgen dus Vodafone erover opbellen en kijken of ik mijn geld terug kan krijgen.
Anders stap ik ook maar na Radar met dit probleem.
Want het zijn echt alleen maar Vodafone klanten die er last van hebben.
Jose1968
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En als ik hier op het forum zit te loeren zie ik toch veel mensen die hoge rekeningen hebben buiten hun weten om.
Is dat dan allemaal de schuld van de klanten ???
Heb toch mijn vraagtekens hierbij !!!
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi,

Als je, je daar hebt afgemeld ben je er inderdaad van af.

Daarnaast is Payinfo geen klant maar een stichting gevormd door de providers. Klik op deze link voor meer info: http://www.payinfo.mobi/de-stichting

Je hebt je blijkbaar ooit aangemeld voor een betaalde "content" dienst. Kan bewust, maar ook onbewust. Soms activeer je dit zelfs door per ongeluk op reclame te klikken op een website. Bij mij is het al eens gebeurt doordat ik mijn dochter een spelletje op mijn toestel heb laten spelen waar zij middels een content provider in app aankopen kon doen. Gelukkig kwam ik hier al snel achter...

Je kunt inderdaad contact opnemen met de klantenservice hier voor. Zij maken een dossier aan voor de klachten afdeling die dan contact zullen opnemen met de content aanbieder.

ps. Je kunt via payinfo ook zien wie de aanbieder was toch? Kwam dit enigszins bekend voor?

Gr
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Correctie op het antwoord van@Flow.

Bij een klacht, gericht aan de Afdeling Klachten van Vodafone, zal deze afdeling deze klacht doorzetten naar de Commissie Handhaving van de Stichting Gedragscode Mobiele Diensten.

Vodafone is ook partner van de Stichting Gedragscode Mobiele Diensten. En alleen telecom-providers zijn bevoegd om klachten uit te zetten bij die Commissie Handhaving.

Ik adviseer Jose1968 dan ook om de klachten-procedure, gericht aan Vodafone, in gang te zetten.
Het gaat toch om veel geld. En om je Rechtvaardigheidsgevoel.
Voor misleidende bedrijfjes zou geen plaats moeten zijn in de Nederlandse samenleving.

Alleen al daarom zou je moeten strijden. Heel veel doorzettingsvermogen toegewenst.


Succes !

Netwerker
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Bedankt voor de correctie Netwerker. Het klopt inderdaad dat VF dit niet direct met de content aanbieder oppakt (lees ik nu ook op de link hier boven).

Wel kun je dit bij de klantenservice melden die het middels een case/dossier naar de klachten afdeling doorzet.

Gr.
lsolomon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jose, ik heb ook hetzelfde probleem. Wat doe ik hiermee, krijg geen ondersteuning van Vodafone. Kon jij je geld wel terug krijgen?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Op onze website staat speciaal een formulier voor dit soort klachten, ik raad je aan deze in te vullen bij klachten over sms of content diensten die onterecht incasseren:
https://www.vodafone.nl/support/betaalde-diensten-stopzetten/index.shtml
*moderator edit: url gefixt*
Dekrei

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zag vandaag hetzelfde probleem betalen voor whatsapp addon 4 en private album elke week 5 euro ???
Dit is toch niet normaal dat zulke malafide praktijken getolereerd worden en de consument maar moet opletten dat er iets niet fout gaat.
Heb voor een blokkade gevraagd maar dit ging niet nu ben ik weer achter mijn geld aan het gaan aangezien mijn rekening nu is verdubbeld omdat er 2 x per dag en totaal 8 x in de maand het geld in rekening wordt gebracht 33 euro totaal van 54 euro naar 97 euro niet normaal
Btje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Elke maand opnieuw is mijn rekening hoog, hoe komt dit want ik heb alles uitgezet en kan alleen alles ontvangen op de wifi ook filmpjes of andere dingen die toch binnenkomen kan alleen vanuit de wifi, wie weet hoe dit kan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic