Juliet010

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s5 mini start steeds opnieuw op of loopt vast

Goedemiddag,

Ik heb sinds augustus de samsung galaxy s5 mini, maar al in de eerste week liep de telefoon vast en moest ik doormiddel van de batterij verwijderen de telefoon herstarten. Dit is ondertussen al 3x gebeurd.

En daarnaast heb ik het ook al een aantal keer meegemaakt dat de telefoon zich zelf herstart?! En moet ik opeens een simcode invoeren. :S

Naast het feit dat de telefoon 2 maanden oud is en dus alle updates heeft, gebruik ik hem ook alleen voor "huis tuin en keukengebruik" om het maar zo te noemen. Dus geen honderden apps en downloads..

Wat kan ik hieraan doen? En hebben meer mensen hier last van?

Met vriendelijke groet,
Juliet
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Juliet010 ,

Als je al in de eerste weken problemen had met het toestel kon je het beste gelijk terug gaan met het toestel!
Zou je me misschien ongeveer kunnen beschrijven hoe dit waarschijnlijk kon gebeuren? Bijvoorbeeld op de volgende punten:


  • Batterij op laag %
  • Erg warm
  • Tijdens en bepaalde applicatie
Dan zoeken we samen graag en oplossing ;).
Juliet010
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou het niet mee durven zeggen, maar sowieso niet toen het erg warm was

Bij het vastlopen is het meer het switchen tussen twee applicaties. En bij het opnieuw opstarten is er geen aanleiding.

Zou ik eventueel nu ook nog naar een Vodafone winkel terugkunnen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Daar kun je het toestel sowieso laten nakijken, @Juliet010 !

Welkom op het Forum trouwens:).
ennykeiren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds een paar weken een Samsung s5 mini die nu twee keer uitviel zonder directe aanleiding. De eerste keer kon ik het toestel helemaal niet meer aanzetten, de tweede keer ( vandaag) stond het toestel aan maar ging alles uit. Ik heb beide keren de batterij opnieuw geplaatst en dat hielp. Advies? toestel bevalt verder goed en heb net alles geïnstalleerd....
ronvanvliet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zou hem maar zo snel mogelijk terugbrengen. Ruilen voor een nieuwe. Ik heb een Samsung galaxy s2 en deze kan niet meer uit. Ook alleen door de batterij eruit te halen.
Voor bellen ben ik weer overgegaan naar een vertrouwde nokia.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Inderdaad terug gaan naar de winkel is het beste zij zullen kijken of het mogelijk is je toestel om te ruilen voor en nieuwe of dat je toestel ter reparatie wordt gestuurd en als je VTS hebt in je abonnement krijg je en tijdelijk leentoestel.
Drika

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat was ik blij met het voorstel van mijn jarenlange provider Vodafone. Nieuw abonnement en op de vraag dat ik een simpel toestel wilde het antwoord dan hebben wij de Samsung S5 mini voor u. Op 20 oktober ging mijn nieuwe abonnenment in en op 23 oktober kreeg ik het toestel zonder simkaart, was onderweg maar nooit gekregen, dus 24 oktober naar de vodafone winkel en een klein kaartje erin laten zetten. Op mijn vraag, hoe werkt één en ander, kreeg ik te horen, zoek het maar uit thuis wijst vanzelf. Tja bijna 60 en er weinig verstand van. Een dag later liep het toestel al vast dus naar de winkel. Ach gewoon batterij loshalen en dan doet die het weer. Nu 1 maand later is het toestel 5 x vastgelopen waarvan 2 x met een blauw led lichtje links bovenin en het woord samsung in het blauw. Ook heeft hij tussentijds een keer of 3 opnieuw om de pincode gevraagd.Het toestel was dan ook behoorlijk warm. Veel doe ik er niet mee. Gebruik gem. 80 belmin. per maand en een 100MB aan WhatsApp en Facebook. Geen mail en geen andere dingen erop behalve Watchdog en Nu.nl. Inmiddels 3 x teruggezet naar fabriekinstelling dus alles kwijt aqua foto's en telefoonnummers. Vandaag naar een Vodafone winkel geweest ging niet echt makkelijk want op internet stond dat er een reparatie dienst zou zijn. Niet op zondag dus, ik moest op maandag zelf maar terugkomen. Helaas dan kan ik niet en mijn man die in de buurt werkt mocht het zeker niet doen. Het toestel dat qua waterdichtheid alleen opengemaakt kan worden bij Samsung is opgestuurd. Jammer dat ik pas na een maand kwam want in de eerste week krijg je een nieuw toestel. Gek ik ben toch al na 24 uur geweest en heb tig keer gebeld. Nu dus een antal weken wachten. Mogelijk tot januari. Wel nu het simkaartje in een oud traag Galaxy Ace toestel gezet. Kan dus alleen bellen en WhatsAppen verder niet want dat ding heeft geen opslag capaciteit. Inmiddels gaat mijn 31 euro aan abonnement gewoon door en heb ik sinds het afsluiten van mijn abonnement half oktober er nog geen plezier van gehad.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic