Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
RiccyW

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Om 5 uur aangekomen in Emmeloord. Verspreid over het pleintje waren er pakweg 20 mensen aan het wachten. Verrassend, want zij stonden niet als een kudde voor de deur te wachten. Ieder had een nummertje gekregen en ik kreeg nummer 24 op mijn hand geschreven met permanent marker. Zo kreeg je toch wel een gevoel dat je op je beurt kon wachten voor diegene die er eerder waren dan de rest. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Rond 8 uur waren er toch wel 100 man aanwezig en met zeer positieve gedachtens over het idee van het nummertje waren ze niet geschrokken als ze bijvoorbeeld nr. 89 kregen.

Zeker veel credit voor een medewerker van Vodafone die prive ook aan het wachten was voor een afsluiting. En daarna aan de medewerkers van de filiaal Emmeloord doorgaf om dit idee aan te houden en per nummer naar voren wordt geroepen om op je daadwerkelijke positie in de rij aan te sluiten. Met behulp van de omstanders werden rijen gemaakt van dranghekken. Zonder problemen sluit ieder zich aan in de rij en verloopt het heel vlekkeloos. Chapeau voor de jongen die de rij wachtende in goede banen heeft geleid.

Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
RiccyW schreef:
Chapeau voor de jongen die de rij wachtende in goede banen heeft geleid.

*Knip voor overzicht*
Bedankt voor je mooie post en de foto's. Het ziet er inderdaad ontspannen en gezellig uit.
Ik ga eens opzoeken wie deze collega is 🙂
Robodol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vraag mij wanneer je met nummerbehoud wel direct je toestel meekrijgt en wanneer niet?
MJ

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik heb in de rij bij het filiaal in Kampen gewacht. De eerste waren er al erg vroeg. Ik meen van half 2 - twee uur. Zelf was ik rond half drie aanwezig. Jammer dat het na de opening al vrij snel uit de hand liep. Tot 7 uur was het vooral aan het begin van de rij een gemoedelijke sfeer. Ik zou willen zeggen tot al die voorkruipers: Waar is jullie Koninginnedag gevoel! Een beetje respect voor elkaar was echt beter geweest.

Verder wil ik het personeel van het filiaal Kampen bedanken voor het afsluiten van al die abonnementen!
Een top prestatie!

Daisy1979

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze jongen zijn naam was Leroy!!, en hij heeft het echt super goed geregeld!
De sfeer was gezellig en gemoedelijk. Omdat iedereen een nummer op zijn hand had, werd er netjes op de beurt gewacht. Ik was er om 7.00 en wandelde om 13.30 met mijn gloednieuwe Iphone5 weer naar buiten.
Echt hier kan Kampen nog wat van leren.

Nogmaal bedankt Leroy en verdere medewerkers!

PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@MJ
eh... Koninginnedag is op 30 april, niet op 8 mei (of ik moet er heeeeel erg naast zitten)
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
PascalHark schreef:
Grote problemen... kleine problemen...
Idee achter het pinnen is volgens mij controle van je bankrekeningnummer. Dus 'nee', dat gaat niet met contant geld
Beste PascalHark,

Bankrekeningnummer staat ook gewoon op je bankpas. Dus waarom zou je moeten pinnen?

Trouwens als ze de kredietcheck uitvoeren hebben ze ook je bankrekeningnummer en dan gaan ze ook niet lopen vragen om nog een keer te gaan pinnen zodat ze je bankrekeningnummer kunnen zien ?

Groet,

Peet

Groet,

Peet
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Peet, Pascal heeft inderdaad gelijk. Er wordt niet alleen een creditcheck gedaan maar er wordt ook even gecheckt of het bankrekeningnummer dat je ons geeft ook hoort bij een lopende rekening. Dat hoeft elkaar niet uit te sluiten, dus vandaar.
Bearke

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Kan ik mijn Vodafone prepaid ook omzetten / porteren naar een nieuw Vodafone red super abbo ?
Issuh89

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@BasT ik hoorde vandaag voor het eerst van jullie actie maar ben geschrokken van de gebeurtenissen in met name Kampen. Ik wou graag as zaterdag naar Kampen of Emmeloord gaan maar begrijp nu dat het verstandig is er dan al om 2 uur snachts te staan? Wanneer is er bekend hoeveel toestellen iedere vestiging beschikbaar heeft en of het uberhaupt zin heeft om erheen te gaan? Ik ben erg benieuwd
gabojen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Graag zou ik voor mijn vader een zakelijk abonnement afsluiten. Is dat mogelijk met een machtiging? Hij kan namelijk zelf vrijdag/zaterdag niet en ik moet toch al in de rij staan voor een telefoon voor mezelf.

Groetjes

Ps. Lees namelijk overal verschillende reacties. Het zou in ieder geval niet mogelijk zijn voor privé gebruik, maar het gaat dus om een zakelijke telefoon. De één zegt dat dit wel kan, de ander zegt van niet.
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@gabojen

Is lezen echt zo moeilijk?
Hier onder dan nog 1x speciaal voor jou de voorwaarden:

De voorwaarden:Bij deze actie geldt: op = op.Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad isDe actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
gabojen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@ Patrick

Bedankt voor je antwoord, ondanks dat je je duidelijk ergert aan mijn vraag.

Ik heb al heel wat berichten doorgespit en soms zie je door de bomen het bos niet meer he?! Mede doordat
mensen aangaven wel een zakelijk abonnement af te hebben kunnen sluiten. Vreemd..
Eray

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag als medewerker zijnde van Vodafone Emmeloord een geweldige dag gehad! Hulde voor Leroy van Vodafone Almere die dit zo goed heeft opgepakt op eigen initiatief! Ik kijk uit naar aankomende vrijdag en zaterdag! Het wordt weer één groot feest!
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo VF,

Ik ben woensdagochtend voor de derde keer heen en weer gereis, eerst naar Utrecht, toen naar Den Haag, daarna naar Capelle aan den Ijssel en gisterepnacht naar Kampen.
We stonden om 03:30u in de rij, 200km gereden, om 11:30u dan eindelijk binnen..

Eindelijk word ik geholpen, geef mijn bestelling door, zoals ik eerder al had gedaan in Utrecht voor de iOhone 5 16GB.. Aanvraag word gescant door één van de medewerksters in de winkel, na een aantal seconden luid de melding: "Deze word ook weer doorverwezen!"

Nou kan een aanvraag dus OF direct geaccepteerd worden (wat ik verwacht had & wat de klantenservice van VF mij eerder verteld had), OF direct geweigerd worden, OF doorverwezen worden.
De mijne werd dus doorverwezen, het zou even geduld hebben gekost om uiteindelijk acceptatie te krijgen MAAR DE MEDEWERKSTER WILDE DIT NIET DOEN!!!

Ik heb dus 200km heen & 200km terug gereisd, voor de derde keer, ik heb vanaf 03:30u tot en met 12:00u met die chaos in de rij GESTAAN om vervolgens te horen: "Mvr ik kan u helaas nu niet verder helpen, sorry!"
Verdomme hier kan een excuus tegen op!!!

Dan was de Samsung Galaxy S4 er nog niet, dan was die op, dan was die niet eens aanwezig, nou had ik hem BIJNAAAA en dan krijg je dit!!
Ik baal hier ontzettend van!

Wat kan ik nu het beste doen?
Het zit namelijk zo: ik heb van jullie al een abonnement op mijn naam staan, het gaat om het Red Super abonnement icm de openingsactie en gratis iPhone 5 16GB.
Dit abonnement is praktisch gezien van mijn broertje.
Volgens de klantenservice van Vodafone zou dit geen enkel probleem kunnen zijn, ik zou maximaal 5 abonnement op mijn naam kunnen reagistreren.. NOT!!!!!!

Nu is mijn vraag: HOE KAN IK ERVOOR ZORGEN DAG IK DE 23ste TERECHT KAN OM ALSNOG EEN RED SUPER ICM GRATIS SAMSUNG GALAXY S4 TE KAN AANSLUITEN???

In principe kan ik de 23ste niet, dus dan zou iemand anders voor mij moeten gaan.
Ik ben eigenlijk van plan om vrijdag of zaterdag weer te gaan, maar dan wil ik wel van tevoren zekerheid hebben over de voorraad van de Samsung Galaxy S4 (liefst WIT).
Is het verstandiger om vrijdagochtend te komen, of zaterdagochtend? Ivm de voorraad van de Samsung Galaxy S4!!!
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@ Tetouani93

Wat bedoelen ze met dat je aanvraag wordt doorverwezen?
Verder vind ik je post nogal wat schreeuwerig overkomen door je gebruik van CAPS en uitroeptekens. Leest een beetje vervelend
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@Tetouani93

StevieBeheerder ForumBerichten: 2.071Geregistreerd: ‎13-07-2012 gisteren - laatst bewerkt gisteren door BasT

Re: Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

[ Bewerkt ]Opties Via het Forum communiceren wij tijdens de actie, voorraden en de situatie rondom de rijen. Daarnaast proberen we jullie algemene vragen over de winkels, toestellen en de actie zo goed mogelijk te beantwoorden. Via het Forum kunnen we echter geen persoonlijke problemen oplossen. Zodra een vraag niet door bijvoorbeeld een andere Forum gebruiker kan worden beantwoord is deze eigenlijk niet geschikt voor op het Forum. Voor die vragen kan er contact worden opgenomen via Twitter of Facebook.

Dus in jouw geval, zodra de winkel jouw toestel beschikbaar heeft voor jou en je nummerbehoud is goedgekeurd zullen zij contact opnemen met jou.
Martje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Kan ik morgen als 16 jarige een nummer krijgen en daarna uit de rij het dorp in om rond de tijd dat ik aan de beurt ben met een volwassene weer terug ben? Dit zodat hij niet zolang hoeft te wachten.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Martje
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen... lijkt mij geen enkel probleem!
Martje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, en ik kan ook gewoon uit de rij als ik nr heb toch?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic