Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
khido

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week woensdag heb ik in Emmeloord een actie abo afgesloten met de Iphone 5 zwart. Vanwege de drukte werd de doos niet opengemaakt om te controleren op beschadigingen. Thuis aangekomen heb ik de doos opengemaakt en zag ik gelijk een beschadiging aan de rand. Hiermee ben ik naar twee VF winkels in Almere gegaan en die konden niks voor mij doen omdat zij de doos altijd open maken voor ze hem meegeven en omdat zij geen "actie winkel" zijn. Zij raadde mij aan om naar Emmeloord te gaan om het daar te ruilen. Nu is Emmeloord niet bepaald om de hoek dus vervolgens vroeg ik het telefoonnr van de vestiging in Emmeloord maar die konden ze mij niet geven en verwezen mij door naar het klantenservice nummer. Dus ik belde de klantenservice en legde de situatie uit. Ook zij vertelde mij dat ik naar Emmeloord terug moest gaan om het daar te regelen, maar ze hadden geen nr van Emmeloord om het na te vragen.
Vandaag ben ik naar Emmeloord gegaan om mijn toestel te ruilen. Na anderhalf uur gereisd te hebben met het ov kwam ik daar om te horen te krijgen dat ze niks voor mij kunnen doen. Een medewerker vertelde doodleuk dat hij zijn iphone al 7 maanden had en nog geen kras erop zat. Ik heb hem nog niet eens een dag en er zit al een kras op.. Hoe is dat behulpzaam? Hij kon mij niet helpen en verwees mij door naar zijn collega's. Die belde weer iemand anders (blijkbaar met 3 personen gebeld?) en kwam tot de conclusie dat ze niet wisten wat ze moesten doen en ze niks konden doen.

Zouden jullie weten hoe ik dit moet aanpakken?

Advies aan degenen die nog van deze actie gebruik willen maken: maak de doos in de winkel open waar de medewerker bij staat om het toestel te controleren om dit soort taferelen te voorkomen.
MichaelV

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Lierooi schreef:
Oh en een vraag die ik voorbij zag komen maar niet beantwoord heb zien worden: Geeft een winkel elke dag een x-aantal toestellen vrij of zijn alle toetstellen beschikbaar op de eerste dag?

(logisch gevolg: na dag 1 van de driedaagse actie zijn de iPhones op --> Het heeft geen nut de 2e dag te komen)

Again: Alvast dank!
Ik kan mij niet voorstellen dat ze op de eerste dag toestellen achter houden voor de volgende dag. Dat zou vrij cru zijn voor de mensen die zij de eerste dag dan moeten weigeren. Daarnaast zegt de moderator hier idd telkens op = op, dus idd in jouw voorbeeld heeft het geen nut om nog voor dat toestel te komen tenzij er een nalevering komt zoals in een eerder filiaal ook gebeurd is met de HTC One.
Waslam

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat de komende actie de 50% korting alleen voor het 1e jaar geldt en dat je voor het 2e jaar de volledige abonnement moet gaan betalen.
Roywen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb vorige week vrijdag mijn abonnement verlengd in emmeloord. Hoelang duurt het voordat mijn nieuwe abonnement ingaat? Is er een telefoonnummer bekend van de vestiging in emmeloord? Mvg roy
MichaelV

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Waslam schreef:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat de komende actie de 50% korting alleen voor het 1e jaar geldt en dat je voor het 2e jaar de volledige abonnement moet gaan betalen.
En wat zijn volgens jou betrouwbare bronnen?
6772Chevy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Speciaal geregistreed om dat 'nieuws' hier te melden?
Digitalfix

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
@6772Chevy

+1 kudoos 😉 Kan me niet voorstellen dat we via een andere weg eerder nieuws krijgen! Vodafone laat nou eindelijk eens iets horen?! 😉

Actie waarbij het tweede jaar volledig zou moeten betalen zou belachelijk oneerlijk zijn. Dan voel ik me al genomen door Vodafone zonder dat ik al klant ben! :@
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Dat zou ook onzin zijn, we hebben allemaal de posters gezien toch? "24 maanden 50% korting"

Wel hoop ik dat is nog antwoord krijg. Dat hoeft niet heel snel, als mijn vraag (pagina 47) maar niet vergeten wordt 😉
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Vooral niet zenuwachtig worden door een 'ballonnetje' van de eerste de beste 'roeptoeter' !
De enige info mbt de spelregels van de kortings actie die er toe doet, is dié van de Mods. zelf. Mocht er nieuwe informatie voor handen zijn: check de FV Mods.
MichaelV

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Haha heb nu net alle pagina's doorgelezen om een beetje een idee te krijgen hoe het bij de eerdere actiedagen is gegaan. Het eerste wat mij te binnen schiet is dat de moderators zich op heel veel momenten nog aardig goed kunnen beheersen als ik sommige reacties las.
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Kan je melden dat middels PM's de nodige 'constructieve' correspondenties plaats hebben gehad...doorgaans met positief effect.
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ik kan niet verwachten dat de mods continue online zijn maar toch zit ik hier te refreshen alsof ik op hete kolen zit 😄

Komt ook omdat ik vrij ben denk ik, ik ga er vanuit dat men op de klantenservice niet zoveel informatie heeft als de moderators hier?
MichaelV

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Lierooi schreef:
Ik kan niet verwachten dat de mods continue online zijn maar toch zit ik hier te refreshen alsof ik op hete kolen zit 😄

Komt ook omdat ik vrij ben denk ik, ik ga er vanuit dat men op de klantenservice niet zoveel informatie heeft als de moderators hier?
Ik heb precies hetzelfde, ik heb het idee dat ik een jaar of 10/15 jonger ben en eind november aan het uitkijken ben naar pakjesavond omdat er al cadeaus in de woonkamer staan maar ik ze nog niet mag uitpakken.

Alky

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@SQ, super dankjewel! Ja ik ga het ook proberen. Hoop dat het meteen lukt in Schagen zodat ik niet nog een keer snachts ergens heen hoef haha. Jij gaat dus ook een poging doen?
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
MichaelV schreef:
Ik heb precies hetzelfde, ik heb het idee dat ik een jaar of 10/15 jonger ben en eind november aan het uitkijken ben naar pakjesavond omdat er al cadeaus in de woonkamer staan maar ik ze nog niet mag uitpakken.

Hahaha precies.


Ik heb inmiddels de klanteservice even gebeld en als deze informatie juist is zie ik die graag bevestigd:

Mevrouw aan de telefoon zei dat er een x-aantal toestellen in de winkel ligt en dat de winkels in principe niet worden toegeleverd in die periode. Oftewel: Je moet er op dag 1 zijn voor een iPhone 5, Samsung Galaxy S4 of HTC One


Moderators? Klinkt dit als juist?
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
van 30 mei tot 6 juni is de openingsactie in het filliaal in Huizen. Geld deze actie ook op de Galaxy s4?
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik ben namelijk al een keer voor jan met de korte achternaam naar Utrecht geweest..
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
@khido
Het is natuurlijk volslagen idioot dat ze niks voor je willen doen, want de makkelijkste optie is natuurlijk gewoon omruilen dat ding. Het is ook niet zo dat per definitie alle verpakkingen opengemaakt worden in de winkel.
Verder staat er gewoon in de voorwaarden dat je zonder expliciete opgaaf van reden het toestel mag ruilen voor een toestel uit dezelfde prijscategorie in welke winkel dan ook.
Het feit dat het een actie is doet niets af aan de algemene voorwaarden van de aankoop.
Voor meer info wijs ik je graag op de posts van Senor Sjon in het Tweakers topic hier, vanaf de posts in mei kun je vinden dat hij de telefoon (weliswaar gesealed) geruild heeft voor een ander (duurder) exemplaar in en andere winkel. Volledig volgens de voorwaarden van Vodafone.
Dat ze jouw iPhone dus niet kunnen ruilen voor een iPhone zonder gebreken is onzin, zodra je gaat wijzen op de voorwaarden kunnen ze je bijna niet meer tegenhouden.

Succes
simjos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen zaterdag ben ik ook in Emmeloord geweest en heb een iPhone 5 abonnement weten te bemachtigen. Zit alleen nog te wachten op goedkeuring van de portering (en Simyo is geloof ik niet de snelste... :@). Zou dat morgen sowieso geregeld moeten zijn? Dan kom ik namelijk toevallig weer langs Emmeloord, dus zou mooi zijn als ik dan de telefoon op kan halen!
sannewoe

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Wie van jullie gaat er allemaal naar winterswijk? Ik weet namelijk niet of ik daar echt om 5.00 uur s nachts klaar moet gaan staan ;]
Weet iemand of je van te voren al je nummerbehoud kan regelen zodat ik mijn telefoon wel meteen mee kan nemen?

Groetjes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic