Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Thanks! Jammer dat ik niet eerder gegaan ben haha. Die mensen hebben mazzel.

Hoewel wij onze abbo's al afgekocht hebben en al vrij genomen hebben gaan we toch naar Winterswijk!
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hoewel = Omdat
6772Chevy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Trieste zaak dit.
Voor mij nu reden om verder te gaan kijken dan Vodafone.

Met dank aan de ratdraaiers....:@
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Ben enorm teleurgesteld door dit besluit. Niet alleen laat Vodafone hiermee iedereen winnen die de actie heeft geprobeerd te verpesten, de actie is ook volkomen oninteressant geworden door deze wijziging. Ik koop wel gewoon een losse GS4 en neem een sim-only (bij een andere provider), en dan houd ik nog geld over in dat geval. En dat alles terwijl ik maar enkele kilometers van de vestiging in Schagen woon. Jammer maar helaas.

Groetjes,
Een teleurgestelde ex-potentiele klant.
MichaelV

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Heel triest en kan hier ook totaal geen begrip voor opbrengen. Vodafone was met het RED abonnement al een zwaar dure in de markt. En gaat hun actie ook nog eens terugtrekken en in uitgeklede vorm terugbrengen.

Zo van, bedankt voor de reclame en nu boeit ons de rest van Nederland niet meer terwijl deze acties allang vast stonden. Valt me zwaar van jullie tegen en eerlijk gezegd had ik het ook niet verwacht.
zynex

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand vertellen over er twee 16gb iphone 5's in Capelle op voorraad zijn voor morgen? Ik heb een sms gekregen dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en ik zou de telefoon dus moeten kunnen ophalen als ik het goed begrijp. Ik heb dit samen met een vriend gedaan en wil daarom graag morgen naar Capelle reizen, maar dit kost voor ons redelijk wat benzine/tijd. Het zou dus nogal een teleurstelling zijn als deze toestellen niet op voorraad zijn.
Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Nou zeg, wat een super actie. Vind het nu een vrij trieste situatie. Eerst iedereen lekker maken met een heerlijke aanbieding en vervolgens een suckerpunch geven omdat jullie de actie zelf niet echt in goede banen hebben kunnen leiden. Ik had (en waarschijnlijk vele anderen met mij) al een toestel, abonnement, winkel en datum uitgezocht om geduldig voor de deur te wachten om klant bij jullie te kunnen worden.. Maar als ik nu van deze "actie" gebruik maak moet ik uiteindelijk over twee jaar tijd 450 (!) euro extra betalen, wat neerkomt op bijna 20 euro per maand meer, dan iemand die toevallig vorige week hetzelfde af heeft gesloten als dat ik wilde doen. Sorry maar dan voel ik me genomen en krijg ik een nare nasmaak bij Vodafone. Dit was wat mij betreft een actie waarmee jullie een grote voorsprong konden nemen t.o.v. andere providers! Maar helaas. Of het gaat om geld, dat kan natuurlijk ook..

Oneerlijk, daar laat ik het maar bij.
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Echt triest een actie aankondigen en niet waarmaken. Jullie zijn zojuist een klant verloren. Ik had speciaal gewacht op die van Ridderkerk, had ik net zo goed naar Capelle kunnen gaan. Echt sneu om het ook op de ongeregeldheden te gooien terwijl je er achterkomt dat je teveel marge weggooit.
KoningRick

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dit betekend voor mij ook dat ik niet meer over ga stappen naar Vodafone. Vlak voor tijd toch afzien van de acties. Wat hadden jullie dan verwacht? Dat het niet druk ging worden als je zon actie zou houden? Nu krijg ik 6 dagen van te voren te horen dat ik een goedkope htc One wel kan vergeten. Een beetje sneu dit. Jullie zijn in ieder geval 1 klant kwijt.
Achillias

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nu totaal geen interesse meer in deze actie. Wat een grote deceptie. Leuk hoor een eenzijdige wijziging in de voorwaarden maar had dit dan meteen gedaan. Aangezien de actie nu totaal niet meer voordelig is.
Vief51

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nu is de actie natuurlijk helemaal niet meer interessant...
Nu zijn andere providers nog voordeliger...
Helaas dus geen Vodafone voor mij.
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Het is vooral lullig omdat je wacht op een vestiging in de buurt. Als ik dit wist zou ik ook naar capelle of den haag karren. Kunnen jullie daar niet iets mee doen?
geezer

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook ik wilde wel verlengen in Winterswijk maar nu zijn ze gewoon weer één van de duurste.
Overigens zijn de toestelprijzen omhoog gegaan dus zal het wel om de centen gaan.

Ik stap dus ook over op een andere provider. Prutsers
Stofbal

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Digitalfix, komt er maar in!

Heel erg teleurstellend dit, ook gewacht voor de actie in Zevernaar. En zijn de mensen die eerder waren véél en véél goedkoper uit...
Wordt 21 Juni niet verlengen bij Vodafone helaas.. Jullie hebben ons eerst lekker gemaakt met deze prachtige actie, ik was er trots op dat ik bij Vodafone zat, vrienden al ingelicht. Krijgen we dit?!

Slagertje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste,

Ik vind het geen goede zet van VF. Lekker de publiciteit gehaald en nu de stekker eruit trekken. Ik weet wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ook ik ben twee keer naar Kampen en een keer naar Emmeloord gereden. Ik pieste helaas steeds net buiten de pot. Dus diesel voor niks weg gestookt. Dat risico is voor mij dat realiseer ik mij ook wel. Maar wat schets mijn verbazing dat mijn collega vaak marktplaats een nieuwe Iphone 5 heeft gekocht uit het filiaal in Kampen. De persoon van wie de telefoon was wilde niet in de rij staan en wilde eigenlijk een s4 hebben. Deze was er niet meer. Nu blijkt er toch een vriendje van hem bij de winkel in kwestie te werken en heeft hem via de zijingang binnen gelaten en weer laten verdwijnen vertelde hij lachend! Hoeveel vrienden heeft hij op bezoek gehad deze nacht/ochtend/dag? Blijkt hieruit de integriteit van de VF medewerkers en VF in kwestie. Want waarschijnlijk ben ik daardoor deze prachtaanbieding misgelopen en een hoop diesel verstookt voor niks. Laat VF nu maar eens blijken hoe integer ze in werkelijkheid zijn. Want ik mag aannemen dat men de consument hard nodig heeft in deze tijd maar met dit soort acties kweekt men niet echt vertrouwen! Of heeft Youp van het Hek binnenkort een versie 2 op zijn oudejaar conferance!!

Met vriendelijke groet en een eventuele pm is altijd welkom.
Lommon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedendag ik had een vraagje, is het ook mogelijk om een 1-jarig abonnement te nemen met 6 maanden 50% korting en 6 maanden de volle prijs ipv 2 jaar?Ik begrijp dat ik dan ook moet bijbetalen en bij 2-jaar niet maar dat is voor mij geen probleem. Of geldt de actie echt alleen voor 2-jarige abonnementen?

Alvast bedankt!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Wat een *knip* zij jullie, eerst melden jullie mij vrolijk dat ik ZONDER problemen van dezelfde actie gebruik kan maken in Amsterdam of Katwijk omdat ik voor die tijd niet kan verlengen (en het ook zeker niet mogelijk was om dit iets op te rekken) en nu komen jullie met deze onzin aanzetten. Kortom eerst lekker maken en vervolgens het net voor je neus weer wegtrekken.
Dat jullie het doen vanwege de veiligheid is volslagen idioot want het is meermaals bewezen dat het goed kan lopen als het maar redelijk word georganiseerd.
Voel me nu wel enorm belazerd door Vodafone, want dit was een hele mooie actie en word nu in een klap volledig om zeep geholpen waarbij jullie omgerekend over die 2 jaar weer gewoon de duurste zijn.

BEDANKT VOOR DE SLECHTE INFORMATIE EN HULP BIJ DEZE!!
Ik heb keurig gewacht om op deze manier gebruik te maken van een mooie actie, maar het blijkt weer dat de mensen die gewoon keurig wachten de dupe worden van een non-beleid.
Dus bij deze meteen de vraag wat er gedaan word met de misinformatie die gegeven is aan mij en met mij anderen betreffende deze actie en het keurig wachten op een locatie in de buurt.


*post aangepast ivm scheldwoorden
TheBoef

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Erg zonde om dit te horen, wou mijn abbonement graag verlengen met deze actie maar wachtte op een lokatie bij mij in de buurt.

Helaas zijn jullie hierdoor een klant kwijt want de concurrentie is nu veel goedkoper.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Het is meerdere malen aangegeven hoe het wel kan en ook gebleken dat het wel kan in steden waar het op dag 1 mis ging door wanbeleid en slechte voorbereiding van jullie kant en op volgende dagen goed door het werken met nummers en mensen gewoon een verwachting geven van de tijd dat ze geholpen zullen worden. Hierdoor kwamen de voordringers van een koude kermis thuis omdat ze gewoon een hoger nummer kregen en waren er geen ongeregeldheden meer. Het is dus geen excuus meer om het vanwege deze reden de actie zoals hij was te annuleren/te verpesten.

Ook leuk dat posts gewoon bewerkt worden ivm "scheldwoorden" zo erg is het niet hoor. Daarbij zou ik het niet vreemd vinden als je dit soort reacties krijgt met dit wanbeleid.
Was vrij tevreden met jullie, maar dat is in een tijdsbestek van 2 maanden volledig omgegooid door spookrekeningen een klantenservice die alleen maar hetzelfde kan zeggen en NUL hulpvaardigheid van jullie kant naar de klant. Ook al geeft deze klant meerdere malen aan hoe iets wel kan.
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Wel in reacties knippen, maar niet antwoorden. Echt zo'n ontiegelijk zwakke Marketing.

@Rubman inderdaad, je slaat de spijker volledig op zijn kop.





E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic