rontje-c

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nokia C3 sim-unlock code aanvraag.. heeft vodafone dan helemaal géén service?

ik heb laatst een nokia C3 gekocht via www.marktplaats.nl.
Eenmaal thuis kwam ik er achter dat er een sim-lock van vodafone op zit.
dus ik netjes naar de vodafone winkel, vragen hoe ik hem sim-lockvrij moet make.
zegt mevrouw: 'je moet dit via de webstie van vodafone doen.'
ik heb dat thuis meteen geprobeert, zegt de website mijn IMEI nummer niet te kennen.
ik heb naar vodafone klantenservice gebelt, en telefonisch een code aangevragen.
 
inmidels heb ik vandaag al voor de 4e keer gebelt, en de kosten van het bellen met vodafone zijn al opgelopen tot  €16,85
dan loopt er nog een abbonement waar ik wel voor betaal, maar niet kan gebruiken omdat het toestel wat daar bij hoort kapot is.
deze kosten zullen in 3 weken +/- €25 zijn
 
ik ben dus wel geld kwijt, maar ik ben nog steeds niet geholpen..
 
heeft vodafone dan helemaal geen service???
5 Reacties 5
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey rontje-c,
 
Ik denk kijk even hier ivm dat ik jaren lang zelf een nokia heb gehad en kijken wat het technische probleem is in deze thread. Nou zie ik aan je post dat het meer een klacht is dan een vraag over je toestel. Nu ga ik heel flauw zijn en copy past ik even een van de Mods oude post in een andere thread:
 
Klachten kun je per brief sturen naar:
 
TAV Special Services
Vodafone
Postbus 1500
6201 BM MAASTRICHT
 
Waarom doe ik dit (correct me als ik dit fout doe of verkeerd begrepen heb), maar dit is een technische forum, klachten worden hier niet behandeld (meerdere male door de Mods gezegd). Nou vraag ik me wel af, als je aan geeft dat de unlock code niet werkt en het toestel dan waarschijnlijk kapot is. Waarom ben je 1) niet terug gegaan naar de Vodafone Winkel en 2) waarom heb je 4x naar Klantenservice gebelt?
 
Groetjes
 
WhiteWolf
krkampen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde probleem koop voor me vrouw een C3 in een mooie doos met Vodafone er op accepteerd hij de kaart niet omdat  ze een abbonement heeft en die past niet in een prepaid telefoon.
Ik denk bel ik Vodafone even om hem te unlocken of ik maar even HONDERD EURO wil over maken voor de code prachtige service toch van Vodafone
 
John
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Heeft je vrouw een abonnement van Vodafone? Prepaid toestellen hebben altijd een simlock, maar normaal alleen voor het netwerk en niet voor abonnement of prepaid.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Rontje-C,

Die heeft níets met de service van Vodafone te maken.
Iedere provider zal, mits je toestel ouder is dan een jaar kosten in rekening brengen voor deze unlockcode.

Daarnaast heb je je toestel via marktplaats aangeschaft.

Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi krkampen,

Dit is altijd al zo geweest. Een prepaidtoestel heet een simlock en die moet betaald worden.

Dit heeft níets met de service te maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic