Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Handig he Sjon dat lijstje ;), dat houden wij namelijk bij en communiceren we hier op het Forum zoals je ziet aan de updates iedere keer.

Vergeet niet, er zijn 17 winkels, alleen Den Haag en Capelle beginnen leeg te raken.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Leuk, maar die andere 15 hebben die actie nu niet. 😛 Dus daar zal hetzelfde als bij DH en Capelle plaatsvinden.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Niet NU inderdaad, wel snel ;).
Tentje opslaan misschien?
Kom ik je opzoeken 😛
Japieh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Annabelle,
 
je mag dus niet 3 dagen eerder verlengen mijn abbo verloopt 13 september kan dus vanaf 13 mei officieel verlengen.
 
de 10de mag dus niet? is namelijk een hele mooie actie. en is niet echt in het noorden. kampen is dan het dichtbijzijnde voor mij.
 
 
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Kamperen = creperen. 😉

Dan kan je nog beter uit de kroeg rollen richting een winkel. 😛
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@SenorSjon: 'Jullie zijn één van de grootste telco's ter wereld. Het op voorraad krijgen van toestellen lijkt me nou niet echt het grootste probleem. Fysiek kan je niet eens zoveel abonnementen afsluiten in een winkel, prima, daar zou ik beter mee kunnen leven dan na drie uur wachten horen, je toestel is er niet meer.'

Als je 't risico niet wilt nemen met lege handen naar huis te gaan, GA ER DAN NIET STAAN!!! Daar heb je zelf uiteindelijk het meeste last van (VF niet hoor...). Van te voren is duidelijk gecommuniceerd dat het niet onbeperkt is...
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
SenorSjon schreef:
Kamperen = creperen. 😉

Dan kan je nog beter uit de kroeg rollen richting een winkel. 😛
Dan spreken we af, doen wij mee, daar is Annabelle ook wel voor!!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Nee dat gaat helaas niet, Japieh:(.

Er zijn duidelijke grenzen en voorwaarden gesteld aan deze actie. Maar acties zijn er altijd misschien heb de je volgende keer meer geluk:).
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
lekker vanacht maar met mijn slaapzak den haag in gaan.
eens kijken of de voorraad aangevult wordt morgen ochtend.

toch vrij. en geen betere besteding van tijd kunnen vinden.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ojee Emiel, dat klinkt wel heel dramatisch!. Wij kijken uit naar een fotoverslag dat je kunt posten in dit topic;)! Dan kunnen we meegenieten!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal!

Hierbij even een update: De rij in Capelle a/d IJssel is gesloten. De verwachting is dat de laatste klant vanavond om 22.00 geholpen wordt. Aansluiten in de rij heeft geen zin meer. Morgen weer een nieuwe kans!:D
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
ach valt wel mee, auto voor de deur, standkachel aan.
lekker warm. kom ik mijn tijd met een boek wel door.

PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
'De rij in Capelle a/d IJssel is gesloten. De verwachting is dat de laatste klant vanavond om 22.00 geholpen wordt.'

Haha... lekker nog even geduld hebben dan!
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
aangaande je bericht over cappelle.

morgen weer een kans, mag ik dan opmaken dat de vestigingen vanavond of morgenochten weer voorraad hebben?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
emielvanputten schreef:
aangaande je bericht over cappelle.

morgen weer een kans, mag ik dan opmaken dat de vestigingen vanavond of morgenochten weer voorraad hebben?
Nog niet zeker.... we wachten op de info! Voordat ik naar huis ga straks heb je een antwoord van me (I hope ;))

Nee, maar de vraag staat uit, zodra ik antwoord heb zet ik het online!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Mag toch hopen dat jullie morgen weer voorraden in de winkels hebben, anders is de 3 dagen van de actie volledige onzin als na 1 dag alles al op is.
Sta je dan morgen voor een abonnement/telefoon wat je niet kan afsluiten omdat er geen enkele telefoon meer beschikbaar is.
Behalve misschien verouderde modellen.
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
en anders neem ik een gaspitje mee, en maken we er een korte vakantie in eigenland van. voorraad zou beter zijn, maar ach niet het eind van de wereld. en nog 10 winkels binnen 2 maanden met de zelfde aanbieding
moos79

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,
 
geldt de aanbieding alleen voor particulier abonnementen, of ook voor zakelijke abonnementen?
Indien ook voor zakelijk: wat moet ik meenemen om mij te registreren bij aanmelding?
 
Met groet,
Menno
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Dus mensen moeten 10+ uur wachten? Welke telefoons gaat het nog om dan, want mensen gaan denk ik na zo'n lange tijd met elk toestel naar huis.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
SenorSjon schreef:
Dus mensen moeten 10+ uur wachten? Welke telefoons gaat het nog om dan, want mensen gaan denk ik na zo'n lange tijd met elk toestel naar huis.
De mensen die nog in de rij staan zijn op de hoogte welke toestellen op zijn.
Misschien willen zij een Sony Xperia Z, of een Nokia Lumia 920 en een S3 of een Note etc. etc.
Het is een eigen keuze om te blijven staan, want zoals ik al zei er lopen medewerkers langs de rijen om mensen te informeren wat ze nog hebben en ook hier op het Forum houden we jullie op de hoogte.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic