Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Serca

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nu hopen dat ik mijn iPhone 7 Plus 32GB Silver snel kan verwachten 🙂
Ik heb mijn order op 04/10/16 geplaatst.

Hebben jullie alleen een E-mail gehad met de status update of ook een SMS?
S3nti3l

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoelaat heb je hem besteld de 9e?
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Eindelijk is mijn status deze ochtend ook verandert naar uitleveren.
Besteld op 27-09
halen004

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jeej ????. De mijne wordt ook geleverd. Besteld op 11 september. Een 7 plus 128 mb jb ????
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
halen004 schreef:
Jeej ????. De mijne wordt ook geleverd. Besteld op 11 september. Een 7 plus 128 mb jb ????
Zou ik hem toch ruilen als ik jouw was, 128 mb is namelijk niet veel haha 😄
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Welke type?
halen004

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
????????. 128 gb natuurlijk!
Maar ik ben zo blij dat ik em eindelijk krijg ????
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
i7 Black 32 gb
Hiddevod

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar kan je die status zien?
RomyvanDongen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb jij al je T&T ontvangen?
Hoop zooooo dat ie morgen geleverd wordt, zit in het zelfde status stadum dan jij 😉
Hoop echt dat ie morgen komt, ben vrijdagochtend vroeg op vakantie 😞
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Hiddevod schreef:
Waar kan je die status zien?
als het goed is moet je een mail hebben ontvangen omtrent je bestelling en in die mail staat een link waar je op kan klikken om jouw actuele status te kunnen bekijken.
DeCasper

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Track & trace werkt al, zou vandaag tussen 9:00 en 14:00 uur bezorgd worden, staat echter ook bij dat de levering uitgesteld is tot volgende werkdag... Ik ben gewoon aan het werk dus er komt voor mij nog een werkdag bij, eerst wachten op 1ste bezorgpoging voordat ik kan aangeven dat ik hem zelf ophaal. Hoop hem toch voor het weekend wel te hebben :D.
RomyvanDongen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maar hoe bedoel je dat de zending sws al uitgesteld zal worden met een werkdag? Leveren ze hem vandaag niet dan? Heb jij gisteren de T&T ontvangen of wanneer kwam er bij jou bestelling te staan uitlevern?
Bvd
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nope, nog niet ontvangen. Hoop indd ook dat ik deze vandaag nog krijg.
Nesrin24

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Eindelijk de mijne is ook verandert naar;
Status
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
DeCasper

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik ben niet thuis voor PostNL, en kan pas aangeven dat ik het pakketje zelf ophaal wanneer het PostNL niet gelukt is bij de eerste bezorgpoging te leveren. Dus mochten ze vandaag aan de deur staan, kan ik vandaag pas aangeven dat ik wil ophalen, dus kan ik morgenavond pas het pakketje ophalen. Mochten ze morgen pas de eerste keer voor de deur staan, kan ik dus de dag erop, vrijdag, pas mijn pakketje ophalen. 🙂
Femphie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Binnen! Lieve mensen succes. Hopelijk gaat vf beter communiceren. 21/9 besteld maandag status wijziging, gister TT en vandaag binnen.
RomyvanDongen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nou ben benieuwd hoor 😉
Spannnend, haha. Hopelijk staan ze vandaag bij je aan de deur. Dat geeft me een beter gevoel dat ik hem hopelijk morgen kan ontvangen....

DeCasper

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
ik hoop het ook haha, houd iedereen hier wel op de hoogte :).
alexisowusu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net mijn iPhone 7+ black binnen gekregen. Ik had mijne 27-09 besteld. Hopelijk hebben jullie hem ook snel in huis succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic