Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
QuintenM

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag ook eindelijk mijn T&T gekregen, Besteld op 24-9. De t&t werkt nog niet maar ik zit al vol goede hoop te wachten op mijn nieuwe Iphone 7 🙂
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
iphone 7 plus 128 gb black 11-9 bestelt met nummerbehoud simkaart heb ik al binnen maar iphone zelf nog niet door een fout bij vodafone.
wanneer word dit opgelost niemand kan mij helpen dit kan echt niet verder zo!!!
Nesrin24

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Net ook een mail T&T bestelling onderweg, het werkt nog niet maar komt vast wel goed 🙂

Besteld op 30 sept iphone 7 plus Matt black
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Nesrin24 schreef:
Net ook een mail T&T bestelling onderweg, het werkt nog niet maar komt vast wel goed 🙂

Besteld op 30 sept iphone 7 plus Matt black
Hoeveel gb?
Nesrin24

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Niek

Iphone 7 plus 32gb Matt black
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
hoe bedoel je met losse home knop ???? Vraag of ze je door verbinden met de afdeling loyalty deze willen vaak net iets meer voor je doen. Veel sterkte!!!
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
toppie man is je gegund ????????
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hell Yeah.. lang geduurd maar nu heb je ook wat, geniet van je nieuwe i7 jb !!!
Ik wacht hier nog maar even met de rest van de folks ????
Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ha ik heb net een T&T code gekregen, hij wordt vanmiddag bezorgd!!! Joehoeii
S3nti3l

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Welke type
DeCasper

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Kan die van mij morgen ophalen op postkantoor :D.

128 gb Jet Black besteld op 11-9
carlitos05

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
whiiiiihaaaa, de mijne is vandaag bezorgd 🙂
iphone 7 plus 128 gb JetBlack , besteld op 9-9-2016. succes aan een ieder hier (hoop dat jullie niet te lang hoeven te wachten)
Roykuh96

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Fijn om te horen dat iedereen zijn nieuwe toestel begint binnen te krijgen!

Echter door hindering van vakantie mijn toestel pas later kunnen verlengen en bestellen..

Iemand enig idee wanneer ik mijn iPhone 7 Plus 128GB JetBlack kan verwachten? Besteld op 27-9.


Grtz.
Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
32 gb, zwart 😄
Eldee84

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben heel benieuwd wanneer ik mijn mat zwarte i7 32gb krijg. De vriendelijke medewerker zei dat ik hem binnen 10 dagen zou krijgen. Aan de reacties hier te zien ben ik nu al beetje bang aan het worden 😞
Rebeccaxx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de rose gold dinsdag besteld en heb net een mail gekregen dat hij op de post is. Ik ben benieuwd, sneller dan verwacht toen ik al deze berichten las.

FlouryFriend426

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb mijn i7+ 256 gb JB op 16/9 besteld maar nog niets gehoord. Vandaag klantenservice gesproken ze zeiden dat de 256GB JB nog niet geleverd was bij hun en dat ik nog even geduld moet hebben :S
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Dr_90210 Thanks!! Ik hoop dat jij je bestelling snel binnen hebt ????
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zelf vermoed ik als pinksteren en pasen op een dag vallen ???? Ik heb m de 23ste besteld ik zal je even op de hoogte houden, wat is de status van je order op t moment?


Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
JA zo gaat dat bij vodafone.. ????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic