Michel_Neuv

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik op postcode 3899 AB

Besten,

Ik werk sinds kort op deze postcode. Ik heb zowel voor het bellen, als voor mobiel internet GEEN bereik!!
Het lijkt hier wel 1915 ipv 2015!!

Kan hier een oplossing voor komen??

Bedankt!!
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Michel_Neuv ,

Gefelicteerd met je nieuwe baan :)?

Als je wilt kun je even kijken of er misschien Vodafone werkzaamheden in de buurt bij jou aanwezig zijn. Het kan dan zijn dat je problemen ondervindt deze problemen worden zo snel mogelijk opgelost!
De postcode waarbij je aangeeft dat er problemen zijn heeft en goede netwerkdekking.

In 1915 hadden ze geen idee van dit netwerk dus maak je daar geen zorgen om.

PS: Wil nog even helemaal los gaan want dit is me 2.500 bericht op het forum :D:D!
Michel_Neuv
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas Samsung, nul komma nul bereik. Sowieso inpandig helemaal nada.
(Terwijl collega's met KPN wel gewoon kunnen bellen, Appen etc.....)
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Michel_Neuv

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Als ik bovenstaande lees heb je op bovenstaande postcode helemaal geen bereik zowel met bellen als internetten. Ik neem aan buiten deze postcode dat het geen probleem is.
Wat je kunt proberen is een werkende simkaart in jouw toestel stoppen en de jouwe in een ander toestel om te zien of dit iets uitwijst. Mag ik vragen wat voor een toestel je hebt?
Mocht het aan je simkaart liggen dan kun je een nieuwe bestellen via de klantenservice of eentje ophalen in de Vodafone winkel.
Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice betreft de dekking. Zij kunnen de dekking op deze postcode zien. Eventueel een oplossing voor indoor is signaalplus. Met dit apparaatje heb je in een straal van 30 meter bereik op het 3g netwerk. 4g is helaas niet mogelijk. De klantenservice zal denk ik deze optie ook opnoemen. Tevens kunnen zij een case erin zetten om te laten onderzoeken waar het aan licht. Dit kan aan t gebouw liggen, aan de zendmast, aan de simkaart, het toestel etc.
Laat me even weten of het gelukt is.

@SamsungExpert Congrats met je 2500 posts ????

Groetjes stevied86

Michel_Neuv
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Kenner,

Bedankt voor de felicitatie. Geen nieuwe baan, wel een nieuwe opdracht.... 😉

Inderdaad, buiten werkt het wel zodra ik van het terrein bellen.
Ik gebruik een iPhone5. Ik heb al van meerdere collega's gehoord dat binnen het pand Vodafone geen bereik heeft, in tegenstelling tot KPN.

Dat vind ik vreemd, zou ik nu toch moeten gaan overlopen??
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Michel_Neuv , kan het misschien zijn dat er in het kantoor is gekozen voor een interne versterker van KPN? Meestal kiezen grotere bedrijven voor één provider en daarbij ook voor interne versterkers van deze provider.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Michel_Neuv

Wat ik wel weer weet is dat de antenne van de IPhone 5 generatie wat zwakker is dan de overige IPhone antennes. Dit heeft te maken met het feit dat Apple heeft gekozen voor een sterkere batterij.

Echter lost dit natuurlijk niet je probleem op.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic