JANHIL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb jaren geleden 2 abonnementen genomen voor mijzelf en mijn partner. Die twee nummers staan op naam van mijzelf omdat Vodafone dat toen besloot, echter ik wil het nummer van mijn echtgenote onder haar eigen naam zetten: dus nu is de situatie onder 1 abonnement (op mijn naam dus: AAA) : Nummer 1111 Naam AAA  - Nummer 2222 Naam AAA maar dat zou moeten worden :

Nummer 1111 Naam AAA  - Nummer 2222 Naam BBB . Hoe kan dat, zonder teveelk circus, gedaan worden ?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes
JANHIL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Tja Tjeerd: ik denk dat je helemaal gelijk hebt ! Het betreffende formulier "abonnement overdragen" is niet makkelijk te vinden en zit eigenlijk diep weggestopt maar gevonden, ingevuld en opgestuurd (online). Nu maar wachten wat er gaat gebeuren!

H. Dank Tjeerd voor jouw hulp; ik ben eigenlijk verbaasd dat dit forum zo goed en snel werkt ! Werk jij voor Vodafone ?

Groetjes, Jan

Bekijk in context

10 Reacties 10
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes
JANHIL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel Tjeerd85, ik dat al geprobeerd maar dat gaat niet. Ook heb ik met Vodafone gesproken maar niemand kan mij een duidelijk antwoord geven. Helaas.

 

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

@JANHIL vanwaar gaat dit niet? Vodafone kan dit helaas niet via de telefoon voor je regelen i.v.m. de documenten die je moet aanlevern. Je kan anders ook met z'n 2en langs een winkel om dit te regelen: Vind een winkel in de buurt | Vodafone 

JANHIL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Helaas is hier geen winkel en heb geen zin 1 uur te gaan rijden...ik heb een verzoek gestuurd naar directie in utrecht. Bedankt voor je reacties !

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

De directie in Utrecht gaat dit ook niet voor je om kunnen zetten, als je een telefoonnummer van persoon A naar persoon B wil zetten is dit altijd een contractsoverdracht en dat kan of online of in een winkel, als je aan kan geven waarom dat online niet lukt kunnen we verder kijken? 

JANHIL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

We gaan het zien wat de Vodafone directeur (Robin Kroes) gaat doen maar ik heb goede ervaringen met verzoeken aan directie als iets niet lukt; zij geleiden dit door naar de juiste persoon die het  "op aanbeveling van de directie" vaak prima oplost. Maar we zullen zien. Binnen "mijn Vodafone"omgeving lukt het niet omdat het geen aparte abonnementen zijn....het is slechts het veranderen van de naam van een van de nummers, uiteraard met bewijs ID en eventuele andere documenten. Volgens mij kan dat niet zo moeilijk zijn.

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Zoals reeds aangegeven ben je alleen maar een moeilijke oplossing aan het zoeken, het online formulier werkt hiervoor prima, ook zonder my vodafone omgeving. 

JANHIL
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Tja Tjeerd: ik denk dat je helemaal gelijk hebt ! Het betreffende formulier "abonnement overdragen" is niet makkelijk te vinden en zit eigenlijk diep weggestopt maar gevonden, ingevuld en opgestuurd (online). Nu maar wachten wat er gaat gebeuren!

H. Dank Tjeerd voor jouw hulp; ik ben eigenlijk verbaasd dat dit forum zo goed en snel werkt ! Werk jij voor Vodafone ?

Groetjes, Jan

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hoi,

 

Mooi dat het gelukt is! volgens mij krijg je binnen een aantal werkdagen bericht. En nee, ik werk niet voor Vodafone, dan had ik wel meer berichten hier gehad 🙂 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Zegt niets hoor, ik plaats wel veel berichten en ik werk ook niet voor Vodafone 😜

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic