Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
WvW1957

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier gaan we weer, bestellingen nu al vertraagd.
mailtje van Vodafone 24 uur na de bestelling op vrijdag 13 september om 15:00 uur.

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
WvW1957 wrote:
hier gaan we weer, bestellingen nu al vertraagd.
mailtje van Vodafone 24 uur na de bestelling op vrijdag 13 september om 15:00 uur.

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone

Niks aan de hand, dit komt door het geautomatiseerde systeem van Vodafone Serkan dit mogen jullie voor pre-orders wel eens aanpassen.

Normaal gesproken verzend vodafone binnen 2 werkdagen dat lukt nu niet, dus het systeem pomt er een geautomatiseerde email uit.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
knoesss Dat zijn nou net van die kleine dingen in een geautomatiseerd systeem.:joy:
Komen ook gewoon ieder jaar terug. Niemand die er iets mee doet, terwijl het een hoop geklaag kan schelen, als je dit soort dingen niet weet. Goed dat je er melding van maakt. Nu is Vodafone aan de beurt. Actie! ook met de E-Sim!!
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Bestelling:
Wat: iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green
Wanneer: Vrijdag 13 september 13:58u
Via: Online, Vodafone Friends & Family
Abonnement: Vodafone Red verlenging
Bevestiging per e-mail: Vrijdag 13 september 14:01u
Sms met bevestiging: Vrijdag 13 september 15:16u

In de bevestiging per e-mail staat dat meestal dezelfde werkdag nog een bevestiging volgt met de exacte bestelling. Deze tot op heden nog niet ontvangen.

Status via link in de sms (vodafone.nl/status) niet op te vragen.

Via MyVodafone kan ik de bestelling wel zien. Hier staat echter Red Essential terwijl ik Red gekozen heb. De prijs komt ook overeen met Red.

We wachten af..
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan , in My vodafone staat bij service dat mijn bestelling is geannuleerd, kun jij mij vertellen wat daar van waar is ?
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Rick83 wrote:
Serkan , in My vodafone staat bij service dat mijn bestelling is geannuleerd, kun jij mij vertellen wat daar van waar is ?

Ik had hetzelfde, heb opnieuw een bestelling moeten plaatsen via de live chat.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
YoramH Wat ging er mis? Als ik vragen mag.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
gek hoor, maar laten we hopen dat alles mooi op tijd aan komt 🙂
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ruud001 wrote:
YoramH Wat ging er mis? Als ik vragen mag.

Er ging iets mis in het systeem met mijn bestelling was het enige wat ik te horen kreeg, beetje apart. Is me nu wel beloofd dat ik hem alsnog aankomende vrijdag ga ontvangen, maar wat daarvan waar is..
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
YoramH wrote:

Ruud001 wrote:
YoramH Wat ging er mis? Als ik vragen mag.
Er ging iets mis in het systeem met mijn bestelling was het enige wat ik te horen kreeg, beetje apart. Is me nu wel beloofd dat ik hem alsnog aankomende vrijdag ga ontvangen, maar wat daarvan waar is..

Dat is ook nog steeds wat hier staat:

https://www.vodafone.nl/levertijd/
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
knoesss wrote:

YoramH wrote:

Ruud001 wrote:
YoramH Wat ging er mis? Als ik vragen mag.
Er ging iets mis in het systeem met mijn bestelling was het enige wat ik te horen kreeg, beetje apart. Is me nu wel beloofd dat ik hem alsnog aankomende vrijdag ga ontvangen, maar wat daarvan waar is..
Dat is ook nog steeds wat hier staat:

https://www.vodafone.nl/levertijd/

Maar worden die tijden actief bijgehouden of is dat gewoon alleen maar zo als ze voldoende voorraad van Apple ontvangen?
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
YoramH wrote:

knoesss wrote:

YoramH wrote:

Ruud001 wrote:
YoramH Wat ging er mis? Als ik vragen mag.
Er ging iets mis in het systeem met mijn bestelling was het enige wat ik te horen kreeg, beetje apart. Is me nu wel beloofd dat ik hem alsnog aankomende vrijdag ga ontvangen, maar wat daarvan waar is..
Dat is ook nog steeds wat hier staat:

https://www.vodafone.nl/levertijd/
Maar worden die tijden actief bijgehouden of is dat gewoon alleen maar zo als ze voldoende voorraad van Apple ontvangen?

Dat denk ik inderdaad, er staat niet voor niets verwachte levertijd bij
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Aan iedereen, waarschijnlijk heeft (bijna) iedereen aanstaande vrijdag zijn nieuwe iPhone binnen. Ik heb niet het idee dat er zo'n gekte aan de hand is als met de iPhone X.
Het is op de fora veel rustiger en waarschijnlijk heeft Apple ook zijn zaakjes voor elkaar.
Alvast veel plezier ermee. We zien hier wel wie/wat heeft gekregen... :grinning:
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
En vooral wanneer iedereen zijn of haar iPhone heeft gekregen.:wink:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 wrote:
Serkan , in My vodafone staat bij service dat mijn bestelling is geannuleerd, kun jij mij vertellen wat daar van waar is ?

Hi Rick83 , dat is heel gek. Volgens ons systeem staat je order nog gewoon erin en zijn er geen bijzonderheden te zien... Ik ben aan het uitzoeken hoe dit komt maar vooralsnog is het mij ook een raadsel en wordt je toestel geleverd.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
YoramH wrote:

Ruud001 wrote:
YoramH Wat ging er mis? Als ik vragen mag.
Er ging iets mis in het systeem met mijn bestelling was het enige wat ik te horen kreeg, beetje apart. Is me nu wel beloofd dat ik hem alsnog aankomende vrijdag ga ontvangen, maar wat daarvan waar is..

YoramH Dat is inderdaad heel gek. Hoe ben je erachter gekomen dat je order niet goed was verwerkt? En had je in eerste instantie wel een bevestiging van je bestelling ontvangen?
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan wrote:

YoramH wrote:

Ruud001 wrote:
YoramH Wat ging er mis? Als ik vragen mag.
Er ging iets mis in het systeem met mijn bestelling was het enige wat ik te horen kreeg, beetje apart. Is me nu wel beloofd dat ik hem alsnog aankomende vrijdag ga ontvangen, maar wat daarvan waar is..
YoramH Dat is inderdaad heel gek. Hoe ben je erachter gekomen dat je order niet goed was verwerkt? En had je in eerste instantie wel een bevestiging van je bestelling ontvangen?

Stond bij Service in My Vodafone, geannuleerd bij mijn bestelling. Toen nagevraagd via de chat en die gaven aan dat er wat fout was gegaan. Toen opnieuw besteld.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all, KWH knoesss Energieboy flieger Rick83 NBISD RobinG1 Emre89 WvW1957

Even een algemene update om jullie vragen te beantwoorden:

Bevestigingsmail
Het kan zijn dat je niet direct een bevestigingsmail hebt ontvangen. Geen paniek, de mail volgt in sommige gevallen later dan normaal. Wacht deze mail dus even af.

E-mail ontvangen 'vertraagde levering'
Dit is een standaard e-mail indien een toestel nog niet direct uitgeleverd kan worden, zoals bijvoorbeeld tijdens een pre-order periode.

Levertijden
We verwachten komende donderdag/vrijdag de eerste levertijden te kunnen communiceren via vodafone.nl/levertijd/. Zodra ik hierover meer weet laat ik iets weten!

Indien jullie nog andere vragen hebben hoor ik het graag.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
YoramH wrote:
YoramH Wat ging er mis? Als ik vragen mag.
Er ging iets mis in het systeem met mijn bestelling was het enige wat ik te horen kreeg, beetje apart. Is me nu wel beloofd dat ik hem alsnog aankomende vrijdag ga ontvangen, maar wat daarvan waar is..
YoramH Dat is inderdaad heel gek. Hoe ben je erachter gekomen dat je order niet goed was verwerkt? En had je in eerste instantie wel een bevestiging van je bestelling ontvangen?
Stond bij Service in My Vodafone, geannuleerd bij mijn bestelling. Toen nagevraagd via de chat en die gaven aan dat er wat fout was gegaan. Toen opnieuw besteld.


Ok thanks! Ik stuur je even een privébericht om hier verder onderzoek naar te kunnen doen. YoramH
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Teazy wrote:

Ruud001 wrote:
Serkan Nee ik ook niet. Hoopte dat jij iets meer wist. Afwachten dan.
Meestal komen de hoesjes kort na de lancering (dus niet pre-order) in de winkel. Volgens mij eerder online dan fysiek in de winkel. Zo verliep het in ieder geval toen ik een s9 had besteld.

Ruud001 Teazy

De shop is inmiddels bijgewerkt zie ik met iPhone 11 accessoires!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic