Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Brammel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
YoramH wrote:

Brammel wrote:
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.
Check vodafone.nl/levertijd

vanaf 20 sep 2019

Beschikbaar

Dit staat er bij mijn bestelde telefoon. Als er beschikbaar staat, ga ik ervan uit dat deze geen vertraging nodig heeft.
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
YoramH wrote:

Snowyy wrote:
Zelf net ook de klantenservice gesproken. De sms’jes die verstuurd zijn kloppen eigenlijk niet. Voor 20 september besteld houdt in dat je je toestel vanaf 1 tm 10 oktober kan verwachten als je niet bij de eerste batch zat. Er is verder geen toestel op voorraad, Apple kan deze week niet leveren aan Vodafone Aldus klantenservice. Maar gewoon afwachten dus..
Toch leuk, zat niet in de eerste batch maar wordt toch morgen geleverd bij mij. Volgensmij weet de klantenservice ook niet wat ze moeten zeggen en hangen ze maar een onzin verhaal op.

Snap je toch helemaal niets meer van dit! Ik heb meteen als 1 Vd eersten besteld en deze klant bewijst maar weer dat Vodafone 1 groot onzin verhaal ophangt tegen iedere klant die ze over dit onderwerp spreken. Serkan wanneer krijgen de klanten die als 1e besteld hebben maar nog niet hun iPhone geleverd hebben eens een keer een volwaardig antwoord? In plaats van zoethoudertjes!?
SanderV1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist een mail ontvangen om een leverafspraak te maken (11 Pro Space Grey 64 GB, 13-9 besteld rond 15:00)!
lucbaltus

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn iPhone wordt vandaag geleverd.

Misschien dat sommige langer moeten wachten vanwege een toetsing en BKR-registratie? Ik heb dit zelf niet, maar kan me voorstellen dat het hierdoor langer duurt.
Snowyy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
lucbaltus wrote:
Mijn iPhone wordt vandaag geleverd.

Misschien dat sommige langer moeten wachten vanwege een toetsing en BKR-registratie? Ik heb dit zelf niet, maar kan me voorstellen dat het hierdoor langer duurt.

Nou die is als het goed is gelijk bij de aanvraag goed of afgekeurd.. dus lijkt me niet.
shadyk

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Last week I was told that I was #3 on the waiting list for the store I ordered the device from. Today the store said they received 5-6 devices but mine is not there. I ordered the phone on 13th September at the store but I still have not updates on the order. There is no good answer also which is worrying me. Order no 304179141. Serkan - any thing you can do to check.
jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Vodafone heeft bij mij de bkr registratie verkeerd ingevoerd, en de oorspronkelijke order werd dus geannuleerd na telefoontje. Op 20 september is de nieuwe order direct weer aangemaakt door de medewerker.

Vandaag wederom een smsje gehad dat de levering voor eind week 39 (deze week) geplant is. Gisteren exact hetzelfde sms'je gehad. Ben benieuwd 😉
Brammel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag een bericht gekregen om een afspraak te maken voor de levering van m’n iPhone 11 64gb black. Zondag besteld en komt morgen binnen!
KrisP

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Redelijk klaar met Vodafone nu, wat is bij jullie een pre-order precies waard? Als ik nu hier in het centrum een willekeurige Vodafone winkel in loop zijn de Pro Max's gewoon op voorraad.. En wij moeten nog 2 weken wachten omdat ik telefonisch een bestelling heb gemaakt, ik zit dit contract lekker uit en dan ga ik gewoon weg bij Vodafone want het is elk jaar gezeik met die nieuwe iPhones bij jullie qua communicatie.
Agostino

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Welke status niveau’s zijn er? Mijn bestelling staat nu al een week op “ontvangen” verder geen sms met verwachte levertijd oid ontvangen.

Is de volgende stap “uitleveren”?
jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Vandaag voor de derde dag op rij om 14:04 hetzelfde smsje gekregen dat de levering staat geplant voor eind week 39. Spannond.
Agostino

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
jesperspeedway wrote:
Vandaag voor de derde dag op rij om 14:04 hetzelfde smsje gekregen dat de levering staat geplant voor eind week 39. Spannond.


wees blij, jij krijgt in ieder geval sms’jes. 😉
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Brammel wrote:

YoramH wrote:

Brammel wrote:
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.
Check vodafone.nl/levertijd

vanaf 20 sep 2019

Beschikbaar

Dit staat er bij mijn bestelde telefoon. Als er beschikbaar staat, ga ik ervan uit dat deze geen vertraging nodig heeft.

Brammel kun je mij aangeven wanneer je precies hebt besteld?
Brammel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wrote:

Brammel wrote:

YoramH wrote:

Brammel wrote:
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.
Check vodafone.nl/levertijd

vanaf 20 sep 2019

Beschikbaar

Dit staat er bij mijn bestelde telefoon. Als er beschikbaar staat, ga ik ervan uit dat deze geen vertraging nodig heeft.
Brammel kun je mij aangeven wanneer je precies hebt besteld?

Serkan , ondertussen heb ik de telefoon al binnen. Ik heb deze op zondag 22 september 15:54 besteld. De vertraging bleek uiteindelijk maar één dag te zijn. Daar valt mee te leven ;).
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Brammel fijn om te lezen! Bedankt voor de terugkoppeling en veel plezier met je nieuwe iPhone!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)


Ik heb op maandag 16 september mijn bestelling geplaatst om 9:10 via de website.
Bestelnummer: 304275681, iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green.
Ik heb wel een mail gehad waarin vermeld werd dat de bestelling vertraagt was op 17 september maar tot dusver nog geen andere bericht gehad via e-mail of sms.
eddyheddy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha Serkan ik heb de mijne besteld op 15 september om 20.36 met ordernummer 304268601. Dit heb ik online gedaan. Ik heb nog steeds niks gehoord behalve bestelling ontvangen. Ik zou graag wat meer info ontvangen.
Snowyy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
jesperspeedway wrote:
Vandaag voor de derde dag op rij om 14:04 hetzelfde smsje gekregen dat de levering staat geplant voor eind week 39. Spannond.

Ik ook. Maar geloof er niks meer van.. vindt t erg raar dat mensen die later hebben besteld, eerder geleverd krijgen. Snap zeker dat het te maken heeft met opslag en kleur maar toch.. mevrouw van de klantenservice heeft zelf gezegd dat de sms’jes niet kloppen dus waarom worden ze nog verstuurd?
Agostino

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)


hi,

eerste bestelling (Friends & Family) was op vrijdag 13 september, echter is die dus geannuleerd op donderdag omdat er iets niet goed was gegaan. Op donderdag 19 september is er een tweede bestelling aangemaakt via de telefoon.

bestelnummer is 304506971, iPhone 11 Pro 64 GB space grey.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic