Jurgenkrijt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S 3 blijft aangeven dat hij oplaad

Hallo gebruikers,


Sinds een paar dagen doet bij samsuing S 3 raar.
Als ik mijn telefoon aan de lader leg geeft deze aan dat hij oplaad en dat doet hij ook wel dan zodra ik de oplader er af haal dan geeft hij toch aan dat hij aan het opladen is maar de procenten lopen wel terug.

Accu is nog prima.

Ik denk dat het aan de usb poort licht
wiehelpt me verder en valt dit onder garantie?

Groet Jurgen
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Jurgenkrijt,

Oei dat is vervelend. Wat je kunt proberen is eens met een andere oplader opladen om te zien wat hij dan aangeeft. Tevens kun je het toestel ook eens terug zetten naar fabrieksinstellingen om te zien of het dan weer werkt. Vergeet daarbij niet een back up te maken van je telefoon natuurlijk.

Werkt dit beide niet dan dient de telefoon het reparatie traject in te gaan:
Heb je toestel verzekering:
Neem contact op met ACE om een claimnummer op te vragen. Dit heb je nodig als je het toestel aanmeldt voor reparatie. Houd het IMEI-nummer van je telefoon bij de hand.

Bel ACE (043) 387 02 72
Ma t/m vr 8.00 - 18.00. Za 10.00 - 17.00 uur.
at je toestel repareren
Met de Vervangend Toestel Service heb je recht op een leentoestel. Een koerier komt je kapotte telefoon ophalen en een vervangende telefoon brengen. Bel naar Dynalogic om een afspraak te maken.

Bel Dynalogic (045) 750 15 15
Ma t/m zo 9.00 - 21.00 uur.
Zorg dat je het claimnummer van ACE bij de hand hebt
Schakel 'Zoek je iPhone' of Boefproof op je toestel uit voordat je je telefoon inlevert
De koerier vraagt naar een geldig legitimatiebewijs en het aankoopbewijs
De koerier plaatst je eigen simkaart in het vervangende toestel. Je blijft dus gewoon bereikbaar op je eigen nummer.
Zodra je toestel gerepareerd is, nemen we contact met je op voor een nieuwe afspraak om de toestellen weer om te ruilen

Of een defect onder de fabrieksgarantie valt is moeilijk te bepalen vanuit hier. Dit heeft te maken met het feit dat er eerst moet onderzocht worden wat er allemaal defect is en waardoor het komt. Houd er wel rekening mee dat bij de verzekering een eigen risico van 45 euro is en als je geen verzekering hebt kan het hele bedrag voor je eigen rekening zijn.

Groetjes stevied86
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Jurgenkrijt,

Wat vervelend dat je toestel niet goed meer werkt 😞 Heb je de tips van stevied86 nog opgevolgd? Als dat niet heeft geholpen kun je het toestel inderdaad het beste ter reparatie opsturen. Kijk op onze website voor alle informatie.
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Jurgenrkijt,

Wat u ook zou kunnen proberen is dat u de batterij even 30 seconden uit het toestel haalt zodat het toestel volledig van de energie voorzienining is losgekoppeld. Uit ervaringen met Samsung toestellen wil dit nog wel eens software fouten oplossen en is zeker een poging waard voor dat u overweegt een back-up te maken en het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Verder kunt u ook nog even live-chatten, e-mailen of bellen met de nederlandse klantenserivce van Samsung via de volgende website: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html Misschien is er wel een makkelijke oplossing bekend en kunt u veel tijd besparen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic