Support:

Archief 2012

Zoek in het forum:
Beantwoorden
Nieuw Lid
jays
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎07-05-2012

[Netwerk Support] Samsung Galaxy S3 netwerk

[ Bewerkt ]

Ik krijg geen verbinding met het netwerk van VodafoneNL, ik krijg alleen maar verbinding met WiFi. 

Als ik naar "netwerk operators" ga en klik "Vodafone NL" dan staat er "Kan niet verbinden, probeer het later opnieuw."

Wat moet ik doen? Ik heb alles al geprobeerd en in instellingen gekeken. Ik heb trouwens een post-paid SIM, maar ook een normale SIM kaart meegeleverd gekregen, heb die post-paid erin zitten en hij doet het, behalve internet. 

Bericht 1 van 5 (55.675 weergaven)
Gebruik tekst zonder opmaak.
Senior Adviseur
WhiteWolf
Berichten: 185
Geregistreerd: ‎14-10-2011

Re: Samsung Galaxy S3 netwerk

Hey Jays,

 

Staat pakketgegevens aan in je toestel? Deze kun je vinden door naar Instellingen> Draadloos en netwerken> Mobiele netwerken> Pakketgegevens aanvinken, meestal is dit het probleem dat hij niet online kan komen.

 

Met vriendelijke groet

 

WhiteWolf

Owner of the following gear:



  • iPhone 4s

  • The New iPad

  • Samsung Galaxy Tab 10.1

  • Samsung Galaxy Ace

  • HTC One (Incoming)

Bericht 2 van 5 (55.667 weergaven)
Gebruik tekst zonder opmaak.
Nieuw Lid
jays
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎07-05-2012

Re: Samsung Galaxy S3 netwerk

Ja die staat aan, die stond al automatisch aan, heb 'm ook uitgezet en toen weer aangevinkt, alles geprobeerd. Heb ook al handmatig de toegangspunt gewijzigd volgens jullie instellingen en opnieuw opgeslagen, maar hij doet het nog steeds niet.

Bericht 3 van 5 (55.665 weergaven)
Gebruik tekst zonder opmaak.
Nieuw Lid
jays
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎07-05-2012

Re: Samsung Galaxy S3 netwerk

Probleem opgelost, gebeld en ze moesten de sim nog activeren, is gebeurd. Dankje Vodafone!

Bericht 4 van 5 (55.648 weergaven)
Gebruik tekst zonder opmaak.
Vodafone
WilbyS
Berichten: 11
Geregistreerd: ‎12-11-2011

Re: Samsung Galaxy S3 netwerk

Hallo,

 

Ik reageer op basis van de posts die ik hier lees om misverstanden en extra (zoek)werk te voorkomen.

 

Wanneer je op je Samsung Galaxy S3 bovenaan in het scherm geen signaal teken ziet (geen service) en je kunt niet bellen en smsen, betekent dit dat de sim kaart nog geactiveerd moet worden. Dit geldt meestal bij nieuwe leveringen van toestellen.Dit kun je doen via de klantenservice, zij maken dit direct in orde na juiste verificatie.

 

 

Groet,

Wilby
Moderator

Smartphone Crew - Forum NL



Bericht 5 van 5 (55.644 weergaven)
Gebruik tekst zonder opmaak.