malouiner

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netwerk Steenwijk

Wanneer gaan jullie de dekking in Steenwijk eens verbeteren in het centrum is het internet zeer traag. Ik zelf woon op de postcode 8332GW 500 meter van het centrum maar ook hier bij mij thuis kan ik maar downloaden met 16 tot 35 kbps en dan ook nog buitenshuis gemeten.Een pagina als NU.nl of Teletekst kan wel 1 a 2 minuten duren voor hij zicht baar wordt.Ik ben net nog in Wolvega en Heerenveen  geweest en daar gaat het wel sneller. Ik heb in het verleden ook al eens aan de bel getrokken (0ngeveer 3 jaar geleden) maar hier wordt zeker verder niets meegedaan? Ook is bij jullie dit wel bekend want als je googeld en op forums vind ik dezen klachten wel meer betreft Steenwijk. als ik de dekkingskaart mag geloven gaan jullie er gewoon van uit dat het hier goed is. Jammer. Als hier verder niks meegedaan kan worden zou ik dan een van jullie een opgave kunnen krijgen wat het mij gaat kosten om van Vodafone af tekunnen zijn. Voel me eigenlijk bedrogen onder de voorwendsel dat het snel internet is . Nu Weet ik wel dat dit niet overal is te garanderen maar dit is eigenlijk wel heel langzaam .
met vriendelijke groet,
een ontevreden klant
 
Dekkingskaart voor postcode 8332GW
 
via 3G 7,2 Mbps   Praktische snelheid2,5 - 5 Mbps  video streamen    Realiteit 26 kbps
82 Reacties 82
stiltzkin

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooi om the horen dat er aan gewerkt word, krijgen we ook bevinding the horen ? of horen we alleen dat het is opgelost ?
Wilff

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Verwijderd door Wilff
stiltzkin

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
3G is inderdaad altijd slecht geweest in steenwijk, ik weet niet wat de bedoeling is van die nieuwe mast op de oosthermeenthe maar voor betere verbdinding zorgt het niet (volgens de gemeente is het een umts/gsm mast) 
 
het lijkt er overigens ook op dat als je in het centrum bent, de stienwieker toorn behoorlijk wat signaal weghaalt, b.v in the phone house heb je helemaal geen bereik, en zelfs net buiten de winkel is het lastig
Wilff

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Verwijderd door Wilff
malouiner
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Er veranderd toch niks, Probleem al lang bekend  en bij de belwinkels in steenwijk wordt gezegt dat ze net geen goed bereik in de winkel hebben? In HEEL Steenwijk zullen ze bedoelen. Mijn buurman vroeg mij gisteren ook al of zijn telefoon verkeert stond ingesteld. Nee hoor gewoon een belabberd ontvangst. Heb hem ook aangeraden om aan het eind van zijn periode weg te wezen bij Vodafone. Vodafone stapt weer in nieuwe ontwikkelingen met nieuwe abbonnement vormen maar laat ze eerst maar eens hun oude netwerken op acceptabel peil brengen.
Wilff

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Verwijderd door Wilff
malouiner
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Antwoord krijg je wel. Maar ze doen er niks mee. Strategie. De klant houdt vanzelf wel op met " zeuren" alleen even zoet houden met mooie woorden.
stiltzkin

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben best tevreden hoor met vodafone, afgezien van het waardeloze bereik in het centrum, heb ik doorgaans prima bereik..  met bellen dan bedoel ik.
 
Zoals eerder gezegd 3G werkt simpelweg niet hier in steenwijk heeft het nooit goed gedaan en zal ook wel zo blijven helaas, en dat nieuwe 4G intereseert me nog minder want het zal nog wel een paar jaar duren voordat dat is gerealiseerd hier in steenwijk (we hebben amper 3G)
mulderap

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
 
Ik heb helaas een Vodafone zakelijk abonnement dus geen keuze in provider. Het bereik is echter zo slecht dat gesprekken wegvallen en in huis heb ik allen 'SOS' opties. Zelfs op zolder bijna geen signaal. Buiten is ook met 1 staafje ontvangst ook slecht. Ik ben echt niet de enige - het is niet het toestel en aan/uit is niet de oplossing. Vorig jaar was het excuus al 'werkzaamheden' en moet snel beter worden...
 
Mijn werkgever heeft de SignaalPlus besteld maar zelf met Vodafone support was deze niet te activeren dus is weer retour gestuurd en nu alweer 4 weken wachten op een nieuw SignaalPlus toestel...
 
Op dit moment ben ik het wel zo ongelovelijk zat dat ik nu toch maar eens op het Forum mijn ervaringen wil delen. Fatsoenlijk bellen is niet een mogelijk (is de laatste tijd alleen maar erger geworden) en zelf eens signaalplus is niet fatsoenlijk werkend te krijgen.
 
Ik hoop dat er nu eindelijk eens actie ondernomen wordt hier in de omgeving fatsoenlijke mobiele dekking verzorgd wordt.
epit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vanaf zaterdag geen netwerkverbinding. postcode 8332 klanteservice kan het ook niet oplossen!!! lastig. Nooit problemen gehad
 
Wilff

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Verwijderd door Wilff
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Wilff schreef:
In principe mag je dan ontbinden
Ik wil niet in een juridische discussie verzeild raken, maar zo werkt het niet helemaal 😉
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ter informatie voor iedereen die hinder ondervindt van de storing in Steenwijk:

Zoals aangegeven is dat probleem in onderzoek. Het goede nieuws is dat gisteren en vandaag er een monteur aanwezig geweest is op locatie, en de oorzaak van het probleem is gevonden.

Het mindere nieuws is dat het probleem vrij hardnekkig blijkt te zijn en niet direct opgelost kon worden. Daar wordt momenteel nog hard aan gewerkt, maar ik moet jullie vragen om nog even geduld te hebben.

stiltzkin

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wat is nou precies het probleem dan ? mogen we dat ook weten ? of gaat dat de klant niks aan ?
Wilff

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
 .
Verwijderd door Wilff
stiltzkin

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met het oog op bereik (buiten het centrum) heb je aan kpn of vodafone de beste keus ik heb ook t-mobile en telfort gehad maar dat is net zo slecht als vodafone afgelopen 4 dagen.. dat wil zeggen helemaal niks

Wat er op dit moment aan de hand is op het vodafone netwerk lijk mij niet verzonnen, aangezien er gewoon totaal geen bereik is, alleen maar noodoproepen zijn mogelijk.

Ik neem aan dat dat ook niet de bedoeling is van vodafone, aangezien ik eerder prima bereik had en gewoon bereikbaar was,
malouiner
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
We hebben hier in huis samen met Vodafone ook T-mobile en mocht T-mobile vroeger slecht zijn vind ik dat ze een behoorlijke inhaal slag hebben gemaakt de afgelopen jaren. Maar ja als je eenmaal een slechte naam hebt kom je daar moeilijk vanaf. Wat Vodafone betreft is het zo dat als je 50 euro per maand betaalt je wel wat meer wilt dan alleen bereikbaar zijn. Dan kan ik het ook met een prepaid kaart af van Vodafone. Ik heb dan genoeg aan het gsm netwerk die overal wel dekking heeft. Jammer dat Vodafone alweer druk bezig is met het G4-netwerk terwijl ze het 3G-netwerk nog niet eens goed voor mekaar kunnen krijgen. De consument van alles beloven maar niet waar maken. Klant zoet houden met praten en praten maar er verder niks aan doen.
Wilff

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Verwijderd door Wilff
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Onze monteurs zijn nog altijd druk bezig om de oorzaak te achterhalen, de antenne zelf werkt maar in de verbinding tussen antenne en ons netwerk zit ergens een verstoring. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
malouiner
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aangezien het hier nog nooit goed is geweest wordt het misschien eens tijd om een extra antenne te plaatsen. Het is geen probleem van de laatste tijd maar continu
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic