tompelser

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OpReis Pakket

Als ik de BloX "OpReis pakket" aanzet, kan ik dat dan ook voor maar 1 maand doen? Ik ga namelijk niet zo lang op vakantie. Oftewel kan ik die BloX dan weer als ik thuis kom uit zetten?
Kost me dat dan éénmalig 15 euro?
5 Reacties 5
tompelser
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet inmiddels via de chatfuncite antwoord op mijn eigen vraag = Ja dat kan
yamahafz8

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Zijn geen kosten aan verbonden je betaald alleen als je gebruikt zo makkelijk is het je kan het gewoon laten staan binnen nederland hoef je uiteraard niet te betalen alleen als je de grens overgaat en er gebruik van maakt super handig
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Daar moet ik je toch even corrigeren!

Het op reis Pakket is een abonnement dat meeloopt tot het einde van je contract. Als je het aan zet betaal je tot het einde van je contract dus 15 euro extra per maand.

Alleen de alles in 1 op reis blox betaal je alleen als je het gebruikt. Dat is dan 2 euro voor 20 minuten bellen, 20 minuten gebeld worden, 20 smsjes en 35 mb data.

Check altijd de voorwaarden die bij de BloX staan, daarin staat precies hoe lang het loopt en hoe het werkt.
johneere

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Begrijp ik goed dat dat na het aanzetten je de Blox niet kan uitzetten binnen de looptijd van het contract?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo John, dat klopt inderdaad. Het Internet Op Reis Pakket blijft na activatie geldig tot het einde van je contract.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic