leavs

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S4 16 i.p.v. 32GB geleverd

Onderstaand bericht had ik oorspronkelijk geplaatst bij "Toestellen & Software, Samsung", maar is hier bij Abonnementen beter op zijn plaats.


---

Beste Vodafone medewerker,


Op 4 april jl. heb ik mijn abonnement online verlengd in combinatie met een nieuwe Samsung S4 32GB.

In de bestel- en orderbevestiging mail word het volgende toestel genoemd:
Samsung Galaxy S4 Black 32GB [zwart]
Er is echter een 16 GB uitvoering van de S4 geleverd i.p.v. de 32 GB uitvoering.

Ik heb hierover enkele malen gebeld met Vodafone (orderstatus) en men heeft mij verteld dat de 32 GB versie niet meer leverbaar is. Ik wil echter toch graag de 32 GB uitvoering van de S4 zoals ik die heb besteld en is bevestigd. Het lijkt mij sterk dat de 32GB uitvoering niet alsnog ergens vandaan gehaald kan worden.

Er is wel een losse 32 GB microSDHC Card meegeleverd maar dat vind ik geen geschikte oplossing. Het interngeheugen van mijn huidige S2 (11.5 GB) is ook te krap en op de 32GB SD-kaart is nog ruimte zat maar die kan ik maar beperkt gebruiken omdat veel Apps en data geen SD-kaart ondersteunen.

Wel goed om te zien dat er een nieuwe micro-SIM kaart is meegeleverd omdat de standaard SIM kaart uit m’n Samsung S2 niet in een S4 zou passen.

Ik zou graag een bevestiging willen ontvangen dat de Samsung S4 met 16 GB wordt omgeruild voor de 32 GB uitvoering die ik besteld heb.

Ook wil ik de € 100,- cash back actie van Samsung niet mislopen die nog tot 30 april loopt en hoop daarom snel het juiste toestel te ontvangen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
leavs
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist de klantenservice gebeld i.v.m. het berekenen v.d. € 40,- voor de 32 GB geheugenkaart waarvan ik dacht dat deze ter compensatie werd meegeleverd.

Dit schijnt bij meerdere klanten ten onrechte berekend te zijn.
Als het goed is wordt dit weer gecrediteerd en ben ik weer iets minder ontevreden. :@

Bekijk in context

7 Reacties 7
leavs
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone medewerker,

Op 4 april jl. heb ik mijn abonnement online verlengd in combinatie met een nieuwe Samsung S4 32GB.

In de bestel- en orderbevestiging mail word het volgende toestel genoemd:
Samsung Galaxy S4 Black 32GB [zwart]
Er is echter een 16 GB uitvoering van de S4 geleverd i.p.v. de 32 GB uitvoering.

Ik heb hierover enkele malen gebeld met Vodafone (orderstatus) en men heeft mij verteld dat de 32 GB versie niet meer leverbaar is. Ik wil echter toch graag de 32 GB uitvoering van de S4 zoals ik die heb besteld en is bevestigd. Het lijkt mij sterk dat de 32GB uitvoering niet alsnog ergens vandaan gehaald kan worden.

Er is wel een losse 32 GB microSDHC Card meegeleverd maar dat vind ik geen geschikte oplossing. Het interngeheugen van mijn huidige S2 (11.5 GB) is ook te krap en op de 32GB SD-kaart is nog ruimte zat maar die kan ik maar beperkt gebruiken omdat veel Apps en data geen SD-kaart ondersteunen.

Wel goed om te zien dat er een nieuwe micro-SIM kaart is meegeleverd omdat de standaard SIM kaart uit m’n Samsung S2 niet in een S4 zou passen.

Ik zou graag een bevestiging willen ontvangen dat de Samsung S4 met 16 GB wordt omgeruild voor de 32 GB uitvoering die ik besteld heb.

Ook wil ik de € 100,- cash back actie van Samsung niet mislopen die nog tot 30 april loopt en hoop daarom snel het juiste toestel te ontvangen.

leavs
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Na meerdere mislukte pogingen om als nog het juiste toestel geleverd te krijgen die op niets uitliepen of waarbij de oplossing te onzeker was, heb ik vandaag besloten om hier verder geen energie meer in te steken en het 16GB model maar te accepteren.
Vanmiddag heb ik de verpakkingen die al 6 dagen ongeopend op m'n bureau lagen toch maar geopend en heb de nieuwe Micro-SIM kaart laten activeren.

Vanmiddag ontving ik de factuur voor deze bestelling. Blijkt dat de 32 GB geheugenkaart niet gratis was zoals ik dacht (ter compensatie van de levering van het model met minder geheugen).

Dus naast dat ik een mindere uitvoering van het bestelde toestel krijg geleverd, kan ik ook nog eens € 40,- meer betalen ! ! !
:@

leavs
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit bericht verplaatst naar het Abonnementen forum omdat het daar beter op z'n plaats is.

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Leavs, met een dergelijke specifieke vraag kunnen we je via het forum niet helpen. Het Forum is vooral voor tips, trick. Ik raad aan om contact op te nemen met de klantenservice, mijn collega's daar kunnen je meer informatie geven.
leavs
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste BasT,
Bedankt voor je reactie
... Het Forum is vooral voor tips, trick. ...
Dat had ik (later) ook geconstateerd en heb daarom het bericht naar "Abonnementen" verplaatst zoals aangegeven.
Ik heb zojuist de klantenservice gebeld omdat de 32 GB geheugenkaart, waarvan ik dacht dat deze ter compensatie werd meegeleverd, wel voor € 40,- in rekening werd gebracht. Dit schijnt bij meerdere klanten ten onrechte berekend te zijn.

Als het goed is wordt dit weer gecrediteerd en ben ik weer iets minder ontevreden.
leavs
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist de klantenservice gebeld i.v.m. het berekenen v.d. € 40,- voor de 32 GB geheugenkaart waarvan ik dacht dat deze ter compensatie werd meegeleverd.

Dit schijnt bij meerdere klanten ten onrechte berekend te zijn.
Als het goed is wordt dit weer gecrediteerd en ben ik weer iets minder ontevreden. :@
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Top, goed om te horen, ik kon me al niet voorstellen dat wat er gebeurd was klopte 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic