VS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerd abonnement op Mijn Vodafone / factuur

Ik heb sinds een week via verlenging een 1-jarig Vodafone Smart500 sim-only afgesloten.
Echter bij de Myvodafone app en via Myvodafone inloggen op internet staat dat ik een Smart200 ABO heb, en dat klopt niet?
3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat ziet er inderdaad niet hetzelfde uit.
Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze klantenzervice. Via het Forum kunnen wij en andere gebruikers je hier helaas niet mee helpen.
Rambojambo

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Week duurt wel erg lang. Moet niet kunnen. Je hebt nu toch ook recht op meer internet??? Moet je echt melden hoor.Dalijk kun je gaan betalen.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Rambojambo ,

Je kan altijd gratis upgraden, dus als in het syteem een 200 staat, betaal je waarschijnlijk ook voor de 200, en kunnen ze dit kosteloos verhogen naar een 500.

Daarnaast heb je de 1e maand altijd minder data. Ze pakken het data waar je recht op hebt, delen het door 30. en vermedigvuldigen het met het aantal dagen nog resterend in de maand. En meestal komt daar nog een % extra gratis boven op.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic