MaritaS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tijdelijk 2 weken extra internet in Belgische Ardennen

Hoi hoi,

Wij hebben een Blox beperkt met 4 GB, is er een mogelijkheid om dit voor 2 weekjes te vergroten voor onze vakantie naar de Begische Ardennen? Hoe pakken we dit aan?

Groetjes van Marita
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je zit er zeker niet langer aan vast, als je maar weer uit zet 🙂
Heb je maar 1 maand om te genieten en daarna is het gewoon weer klaar!



Mocht mijn antwoord het antwoord zijn, wil je deze dan als Best Antwoord markeren. Daar help je andere klanten ook mee, zie zo'n zelfde vraag hebben :). Bedankt!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MaritaS
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Door je databundel heen? Op vakantie en toch wat extra data om zorgeloos dat krantje te lezen op je mobiel? Selecteer de BloX die bij jou past en verhoog je maandelijkse datategoed voor in Nederland en de EU.

Dit is een tekst die ik haal van deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml

Waarschijnlijk ook de beste keuze die je wenst. Hier kan je 1GB, 3Gb, 5GB of 10GB extra aanzetten voor als je op vakantie bent. Waarschijnlijk wat je erg graag wil en de uitleg, hoe je dit aan moet zetten, en weer uit, staat op de webpagina beschreven.

Alvast heel veel plezier in de Belgische Ardennen (is daar super mooi!) 🙂
MaritaS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy, super bedankt voor je snelle en vooral leuke reactie (persoonlijke touch revereren aan Ardennen
MaritaS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
MaritaS wrote:
Hoi Energieboy, super bedankt voor je snelle en vooral leuke reactie (persoonlijke touch revereren aan Ardennen

eh, mijn hele tekst voor de rest weg....

Nieuwe poging:

Het gaat ons erom dat we maar 2 weken gebruik willen maken en niet vast zitten aan meteen elke maand die extra data, want dat hebben we niet nodig. :yum:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je zit er zeker niet langer aan vast, als je maar weer uit zet 🙂
Heb je maar 1 maand om te genieten en daarna is het gewoon weer klaar!



Mocht mijn antwoord het antwoord zijn, wil je deze dan als Best Antwoord markeren. Daar help je andere klanten ook mee, zie zo'n zelfde vraag hebben :). Bedankt!
MaritaS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
TOP!! Hartelijk bedankt, gaan we daar even naar kijken.
Fijne zonnige dag en werkse. xx
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic