Eda

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reperatie Vodafone

Hallo,
 
Ik heb al 2 3 weken een galaxy s4.
Sinds donderdag nacht 3 uur had ik geen beeld, ben vrijdag naar de Vodafone gegaan zouden zij het opsturen.
Ik vroeg daar aan een medewerker ik heb recht op een vervangende toestel, hij zei je moet daarvoor bellen. Ik ben thuis aangekomen gebeld ja en ik heb geen recht op een vervangende toestel omdat ik het al bij de vodafone winkel heb gebracht dat wist ik niet eens, Mederwerker zei ook niet iets van je moet je toestel laten afhalen en dan brengen zij je een vervangende toestel. ONPROFESSIONEEL!! Ik hoop dat ik word gebeld binnen 8 dagen wat de medewerker ook zei, en dat ik mijn telefoon ook zsm weer terug heb!! Ik kan de status van mijn reperatie ook niet volgen geen bestelling staat er??? Hebben zij het dan nog niet opgestuurt?? Ik ga 12 Augustus op vakantie en ik hoop dat ik dan wel mijn toestel binnen heb of dat ik een vervangende toestel ga krijgen.
 
 
 
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Eda, dat is natuurlijk niet zo handig. Ik hoop dat je toestel zo snel mogelijk wordt gerepareerd en je daardoor niet al te lang zonder toestel zit. Dat je de status niet kunt nakijken kan ook een andere reden hebben. Je kunt eventueel voor de zekerheid via onze collega's op Twitter/Facebook navraag doen. Succes en alvast een fijne vakantie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic