jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi qoen,

Ik begrijp dat de oplossing in jouw ogen heel eenvoudig lijkt, en als het om enkele klachten zou gaan dan zou dit inderdaad een optie zijn maar gezien de hoeveelheid klanten die hier problemen mee ervaren is het helaas geen optie om iedere klant apart te compenseren. Dit is de reden dat de creditering automatisch gaat plaatsvinden.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
xyrakitolaksgbh schreef:
Beste Vodafone, hoe staat het met de dienst Vodafone Onder Ons? Staat deze nog steeds (al meer dan een maand!) "in storing"? Ik hoor heel graag van jullie!
Hi xyrakitolaksgbh,

Ik heb je post even naar het juiste topic verplaatst om het overzichtelijk te houden. 😉 Alle informatie kun je namelijk in dit topic vinden!
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@vodafone. Het is gewoon onzin dat jullie niet met een tussenoplossing kunnen komen. 6 weken is gewoon onacceptabel. Stel dat je 6 weken geen tv kan kijken omdat er een storing is bij vodafone? Komen jullie dan ook zonder een oplossing en moeten de klanten maar wachten en hopen dat het ooit goed komt?
qoen

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Maartje,
 
Ik zeg vooral dat er oplossingen te vinden moeten zijn. Handmatige creditering is geen optie zeg jij, daar geloof ik je best in, alleen dat betekent toch niet dat het dan ophoudt ? Ik zou me in zo'n situatie echt kapotschamen naar mijn klanten toe en er allang voor gezorgd hebben dat ik een aantal oplossingen voor handen had om klanten niet op nog meer kosten te jagen. Ik kan me daarom niet voorstellen dat Vodafone geen tijdelijke oplossingen kan bedenken en vasthoudt aan 1 scenario: Pas als de storing is opgelost vindt er een totaalcreditering plaats. Nu de storing zo lang voortduurt, wordt het echt tijd om wat andere oplossingen te gaan aanbieden (waarbij een klant er niet slechter vanaf komt). Oplossingen afschieten die wij op dit forum aandragen, is erg makkelijk. Ik ben benieuwd of Vodafone ook met creatieve oplossingen kan komen om klanten te compenseren of dat dit teveel gevraagd is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey qoen & keijers,

Ik stel jullie suggesties op prijs. Helaas zijn de problemen met Vodafone Onder Ons nog niet verholpen. Er zijn op dit moment een aantal redenen waarom er geen tussenoplossing kan komen. Er zit op dit moment niets anders op dan wachten op de uiteindelijke oplossing. Namens Vodafone excuses voor het ongemak.
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Goeiemorgen Marc,

Het kan toch niet zo zijn, dat er geen andere oplossing is !.... Kom op zeg !... Het is voor de klanten toch niet te betalen zo ?.... Maar ja, wat kan Vodafone dat schelen lijkt wel.
Wel bellen ze je op om een abonnement aan te smeren.
Toen Vodafone Onder Ons het nog wel deed belde ze je niet op voor een aanbieding en nu sinds begin Maart al 3 keer !.... VREEMD !
Nee, wij willen geen andere aanbieding maar Onder Ons terug, en naar de klanten toe meer duidelijkheid.
Ik moet wel zeggen dat de medewerkers van de klantenservice je vriendelijk te woord staan, maar er zijn er ook bij die niet eens weten dat er een STORING is !
En wat ze zeggen dat ze het intern doorgeven naar de technischedienst geloof ik niet meer!.... Doorschuiven noem ik dat, zijn zei er van af !
Ik heb in mijn groep er 3 bij zitten die het niet kunnen betalen !..... gewoon sneu !
Kom met een oplossing !
Wat als jou mobieltje het niet meer deed STORING en je afhankelijk van andere bent ! { jij hebt zeker net als heel veel medewerkers van Vodafone een ander provider }.
Graag meer duidelijkheid en een oplossing.

Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Marc- schreef:
Er zit op dit moment niets anders op dan wachten op de uiteindelijke oplossing.

Welke ?
poppie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allen,
Ik heb wel 1000 beluren en 1000 sms gehad .Dit is geldig van 25 mrt 30 dagen.Nu wordt er al weer van mijn beltegoed afgeschreven. Ik wordt er zo moe van. Ik mag er wel een boekhouding van bij houden.
Wanneer zijn de Heren die de diensd uitmaken eens eerlijk en waar blijft de voorlichting.  BAH FLAUW HOOR
Rubberduck

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo   Vodafone klanten
 
Hebben jully ook ook last Dat Vodafone onderons bellen al  meer dan 3 week uit de lucht is .
 
Er wordt betterschap belooft door de dames op de klanten helpdesk maar ik heb helemaal geen vertrouwen meer in Vodafone .
 
Heb van de week 4 dagen in Spanje Frankrijk  en Belgie geen berijk baar heit gehad ,
Heb wel gewoon  net werk verbinding maar ben gewoon niet te berijken .
 
Ben niet de enige met dit prbleem 5 collegas hebben het zelfde prbleem  . Het beriijkbaar zijn in deze landen is erg slecht  . Duitsland daar in tegen is altijd goed 1!!     Zijn er meer mensen .....!   
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@poppie Ik heb ook prepaid+, ingegaan op 26 maart, maar bij mij wordt er nog niks afgeschreven.
Kan het niet zo zijn dat je belminuten al op zijn? Het zijn nl 1000 belminuten en geen uren, dit komt neer op 16 uren.
Ik kan me voorstellen dat als je veel belt elke dag dit dus op een dag weer op is.
Rubberduck

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ben het helemaal met je eens ben klaar met die waardeloze kut bende !  van de week 4 dagen in spanje niet te berijken in frankrijk niet te berijken . Wat een hopeloos bedrijf het gaat hun te goed met de zaken dan kunne we er wel een potje van maken .
Vrouw Verrast
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Rubberduck,

Welkom op het Vodafone Forum.

Ik zie dat je het juiste topic inmiddels gevonden hebt. Jouw bericht over hetzelfde onderwerp heb ik hier even bij gevoegd.

Ik ben me ervan bewust dat jullie allemaal al wekenlang zitten te wachten op een oplossing. Als mede-Onder-Ons-gebruiker weet ik hoe jullie je voelen. Helaas heb ik nog niets nieuws te vertellen. Er wordt gewerkt aan een oplossing en als die er is zullen de gemaakt kosten worden gecrediteerd. Meer weet ik ook niet :(.

Als we meer nieuws hebben zullen we dat hier zeker vermelden. Nog even volhouden lotgenoten!
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het zou fijn zijn als er eens een datum wordt gegeven wanneer er een oplossing komt ipv wachten en wachten.

- edit door moderator - Ongepast taalgebruik verwijderd.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Keijers,

Ik begrijp het maar we kunnen helaas niet aangeven wanneer het wel precies verholpen zal zijn. Ik begrijp jullie frustratie en boosheid maar we doen er in ieder geval alles aan om ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk weer gaat werken. Dat is in ieder geval iets dat ik jullie wél kan beloven.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als je 45 dagen al zo snel mogelijk noemt dan zal het jaren duren... En tot nu toe zijn het allemaal loze beloftes, dus ik weet het nog niet zo zeker. Een ding is wel zeker: nooit meer Vodafone.
 
En zoals ik net al zei maar is verwijderd door het woordje k*t: ik blijf jullie stalken via alle mogelijke wegen totdat er een oplossing is voor deze k*tzooi
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Kunnen er juridische stappen ondernomen worden?
Vodafone houdt zich niet aan het contract die ik met vodafone onder ons heb afgesloten.
Vodafone geeft ook niet de diensten waar ik voor betaal.
Misschien niet naar radar of kassa, maar naar opgelicht!
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb al contact opgenomen met mijn rechtsbijstandsverzekering. Ik ben vodafone ontzettend beu. Ook op twitter plaatsen ze alleen maar 'we weten niets, je moet maar even wachten'. Schurfthekel heb ik aan dit bedrijf gekregen. Ik ben al 10 jaar klant ofzo maar met die nieuwe abonnementen waar je je rood betaald kunnen ze helemaal oprotten.
 
En mod: nee, ik pas mijn taalgebruik niet aan want er is momenteel een storing in mijn hoofd. Jullie zullen nog even moeten wachten tot mijn storing is opgelost, wanneer dat is zou ik niet weten maar jullie krijgen tegen die tijd wel een creditering.
qoen

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Astrid: Slimme reactie, je als mede-lotgenoot identificeren met de overige forumgebruikers 😉
Als je je echt met ons identificeert en lotgenoot bent, durf je dan ook een boze reactie te plaatsen tegen je eigen werkgever ?

@Maartje: Je kan ons iets beloven zeg je !
Om dit geen loze belofte te laten zijn, kan je dan aangeven wanneer het wat jou betreft niet meer " zo snel mogelijk " is ?
Oftewel, als het bijvoorbeeld nog 2 weken duurt, dat je dan met ons allemaal eens bent dat het inderdaad niet "zo snel mogelijk" weer werkt en je belofte dus een loze belofte was.
Op de manier waarop je het nu verwoordt, dat klinkt namelijk allemaal heel leuk (leuk positief afgesloten), maar uiteindelijk beloof je nu iets wat geen enkele waarde heeft.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik denk dat we meer begrip zullen hebben als we weten wat er precies aan de kant van Vodafone gebeurt.
Hoeveel mensen eraan werken en waar de storing precies zit. Op dit moment horen we alleen "er wordt hard aan gewerkt" tja dat kunnen ze ook in de wc doen. Een opmerking van niks.
Daarnaast denk ik dat  ik zo langzaam aan namens alle leden in deze topic spreek, Vodafone MOET tussentijds aan ons het teveel betaalde terug storten. En een excuus van dat kost te veel, kunnen wij beantwoorden Ja Het KOST ons ook teveel dus we willen ONS GELD TERUG.
 
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Lotgenoten,

Vanavond allemaal naar RADAR bellen???? !!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic