Laurens00

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel internet is gestopt met werken

Ik ben net uit het buitenland teruggekomen en m'n prepaid mobiel internet werkt niet meer. Het vreemde is dat m'n toestel zegt dat ie 3G verbinding heeft maar ik krijg nergens verbinding mee. Dit heb ik sinds gistermiddag, maar gisteravond had ik kort verbinding, en vandaag werkt het weer niet. Daarnaast gebruiken sommige processen zoals de e-mail client en Google services abnormaal veel batterij: ik heb de hele dag vrijwel niks gedaan met m'n telefoon en hij is half leeg. Dat is niet normaal.

Ik heb opnieuw opstarten geprobeerd, mobiel internet herstarten, netwerk opnieuw selecteren, maar niks helpt. De laatste keer dat ik m'n tegoed kon zien was er 99 MB over. Enig idee wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen?

M'n toestel is een Samsung Galaxy Nexus met Android 4.3.1.
2 Reacties 2
Laurens00
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aangezien ik m'n bericht niet meer kan bewerken, hier een update: m'n beltegoed bleek op te zijn, en nu ik opgewaardeerd heb heb ik weer internettoegang, maar dat verklaart niet wat er met die 99 MB is gebeurd. Ik weet niet of ik dat op de één of andere manier allemaal opgebruikt heb of dat het er foutief stond, maar in elk geval blijft het onduidelijk wat m'n internetgebruik en tarief is.

De pagina voor Prepaid+ zegt dat ik per €10 opwaarderen 100 belmin./sms/MBs gratis krijg maar of dit ook gebeurd is kan ik nergens zien. Waar kan ik deze informatie vinden?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dit kun je zelf niet bekijken in My Vodafone.
Wellicht is het nodig om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic