rvdp66

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Aankomende rekening zien

Is er ook een mogelijkheid om je aankomende rekening ergens in te zien? En dan bedoel ik de periode voordat je een sms ontvangt dat je rekening klaar staat.  Maak nog wel eens gebruik van het aankopen van apps via mobiele factuur, kan ik er er dan vanuit gaat dat alles wat ik aankoop in bijvoorbeeld maart in de factuur van april terecht komt, werkt het zo? Als ik dergelijke overige kosten wil bekijken zie ik wel de kosten van de huidige maand, in dit geval dus april, maar niet meer de kosten van de aankopen die ik in maart heb gedaan.  Die aankopen moeten nog in rekening worden gebracht via de april factuur.  Is het dan niet vreemd dat je deze kosten niet meer ziet in de app terwijl de factuur nog moet wel volgen.  Of ik kijk er overheen. I

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @rvdp66 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In My Vodafone vind je een overzicht van je facturen met de bijbehorende details. Zo zie je precies welke kosten je hebt gemaakt, waarvoor en wanneer. Heb je voor je administratie een kopie nodig van je facturen? Ook die download je eenvoudig in My Vodafone. Als je meer verbruikt dan in je bundel zit, of als je extra kosten maakt, dan zie je dit een maand later terug op je factuur. (aankopen bij derden, zoals content diensten, of diensten als Netflix, Viaplay, Blendle en Napster).

De reden waarom dit later te zien is komt omdat derden deze aan het eind van de maand factureren bij Vodafone en deze moeten het dan weer verwerken op jou factuur, daarom zie je die een maand later. De kosten die je dezelfde maand maakt laten ze je wel zien maar zijn dan nog niet in rekening gebracht. Meer informatie over je factuur kan je hier op de website van Vodafone lezen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @rvdp66 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In My Vodafone vind je een overzicht van je facturen met de bijbehorende details. Zo zie je precies welke kosten je hebt gemaakt, waarvoor en wanneer. Heb je voor je administratie een kopie nodig van je facturen? Ook die download je eenvoudig in My Vodafone. Als je meer verbruikt dan in je bundel zit, of als je extra kosten maakt, dan zie je dit een maand later terug op je factuur. (aankopen bij derden, zoals content diensten, of diensten als Netflix, Viaplay, Blendle en Napster).

De reden waarom dit later te zien is komt omdat derden deze aan het eind van de maand factureren bij Vodafone en deze moeten het dan weer verwerken op jou factuur, daarom zie je die een maand later. De kosten die je dezelfde maand maakt laten ze je wel zien maar zijn dan nog niet in rekening gebracht. Meer informatie over je factuur kan je hier op de website van Vodafone lezen. 

rvdp66
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De kosten via derden is dus standaard de volgende maand in de factuur. Die kan ik volgen.  Kan ik ook nog ook opvragen via payinfo.nl Ik weet waar ik de facturen kan vinden, maar blijf het raar vinden dat ik nergens de kosten door  derden op de site kan terug vinden van de vorige maand die nog via de factuur in rekening moeten worden gebracht. Wel de kosten die ik deze maand heb gemaakt, maar niet die van maart.  Dan moet ik echt wachten tot ik een melding krijg dat de factuur klaar staat.  Ook niet zo'n probleem maar denk zal het toch eens vragen.  Weet ieder geval nu zeker wanneer de kosten via derden in de factuur terecht komen. Dank.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Uiteraard mag je altijd vragen en mensen van Vodafone zullen je voorstel doorgeven aan de juiste afdeling en wie weet gaan ze daar iets mee doen. Dus doorgeven, altijd goed om te doen. Je weet wat je deze maand allemaal hebt aangekocht, ik zou dat controleren in deze maand, ben je het er dan niet mee eens kan je gelijk aan de bel trekken, en dan krijg je een volgende maand deze kosten op je rekening. Uh ja, mooier kan ik het ook niet maken 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic