pim24

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd via Mobiel.nl. Op de factuur staat dat de ingangsdatum van het nieuwe contract 24-06-2016 is, echter als ik inlog op My Vodafone zie ik mijn nieuwe contract al staan. Ik weet momenteel niet of ik mijn nieuwe simkaart al kan activeren, mijn huidige simkaart (in een galaxy S3) past namelijk niet in de galaxy S6. Kunnen jullie mij verder helpen?

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hi

Of je nieuwe abonnement al is ingegaan hangt af vanaf het soort abonnement wat je had. Dit zou je terug kunnen zien in my Vodafone of via de klantenservice.
Je simkaart kun je al activeren mits je de nieuwe telefoon al hebt.
pim24
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan nergens mijn oude abonnement terugvinden op my Vodafone, zie het ook niet terug op de facturen. Gek vind ik wel dat volgens my Vodafone de startdatum van mn contract 25 juni 2016 is en dat er wel een actief abonnement zie staan op. My Vodafone (Smart L). Tevens heb ik ook nog gewoon bereik op m'n oude telefoon. Als ik mijn nieuwe simkaart activeer, dan valt mijn huidige simkaart weg. Kunnen jullie garanderen dat m'n abonnement dan ook actief is op de nieuwe simkaart?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan is waarschijnlijk het nieuwe abonnement al actief omdat je binnen de verlengperiode van 4 maanden zit
Een simkaart staat gekoppeld aan een nummer, niet aan een abonnement. Deze kan dus gewoon geactiveerd worden en ga je verder met je nummer op de nieuwe simkaart.
pim24
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist geprobeerd mijn nieuwe simkaart te activere, echter krijg ik na het inloggen op my vodafone de volgende melding:
"Er zijn geen nieuwe simkaarten beschikbaar om te activeren."
Wat kan ik hier aan doen? Mijn huidige simkaart past niet in de S6, dus dat is helaas geen oplossing
Anonymous
Niet van toepassing
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen hem activeren voor je.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
pim24 , we zullen dit topic over 48 uur sluiten. Je kunt er dan niet meer op reageren. Is de simkaart inmiddels geactiveerd?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic