MvdV7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account met meerdere nummers splitsen?

Hallo allemaal,

 

Thuis hebben wij een Ziggo abonnement op naam en e-mail van mijn man en ik heb al jaren een Vodafone mobiele telefoon abonnement op mijn naam en e-mail. Deze zijn gekoppeld vanwege het voordeel van dubbele GB's. Twee dochters van mijn man (15 en 16) hadden abonnementen bij een andere provider. Het was goedkoper (en beter bereik) om over te stappen naar Vodafone. Vandaag zijn de sim kaarten geactiveerd en ze willen nu graag inloggegevens voor de app. Nu blijkt dat ze beiden bij mij in de my Vodafone app zijn toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat ze mijn gegevens krijgen om in te loggen en alle gegevens en instellingen van mij kunnen inzien en aanpassen. Is het mogelijk dat er drie aparte accounts aangemaakt worden en hoe doe ik dat? De aanvraag is via het e-mailadres van mijn man gegaan en het is ook niet de bedoeling dat ze zijn inloggegevens krijgen. 

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

Monique 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hoi en welkom,

 

Indien ze een eigen omgeving voor de app willen moeten ze een eigen klantnummer hebben, dus dat is helaas niet mogelijk. Volgens mij kan je alleen onder het kopje profiel de toestemingen beheren. Je kan wel instellen dat je zelf een bericht krijgt als er een bepaalde hoeveelheid data is verbruikt, mocht je meer vragen hebben, dan helpen we graag hier 🙂 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hoi en welkom,

 

Indien ze een eigen omgeving voor de app willen moeten ze een eigen klantnummer hebben, dus dat is helaas niet mogelijk. Volgens mij kan je alleen onder het kopje profiel de toestemingen beheren. Je kan wel instellen dat je zelf een bericht krijgt als er een bepaalde hoeveelheid data is verbruikt, mocht je meer vragen hebben, dan helpen we graag hier 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic