RBeemsterboer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren simkaart

Goede avond.

Ik heb zojuist bij jullie in de winkel een nieuwe simkaart opgehaald omdat de medewerker vertelde dat dat problemen met me 4G dekking kon verbeteren.

Mij was verteld dat mijn nieuwe simkaart binnen een half uur geactiveerd zou zijn. Helaas geeft mijn telefoon aan dat er geen sim in zit.
Mijn oude simkaart doet het ook niet meer.

Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van jullie

Met vriendelijke groet
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter is een simkaart vrij snel geactiveerd, echter kan het hele traject 48 uur duren.
Ik raad je aan om eens het toestel met de nieuwe simkaart opnieuw op te starten. Werkt het dan nog niet kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of het systeem er mee bezig is en of de rest wel correct staat.
RBeemsterboer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de snelle reactie.

Is het dan niet best onhandig dat mijn oude simkaart al niet meer actief is. 48 uur onbereikbaar zijn is voor mij namelijk niet echt een optie en ik vind dat ik hier niet goed over voorgelicht bent
Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben met je eens dat mijn collega's dit hadden kunnen mededelen. Echter vanuit hier kan ik er vrij weinig aan veranderen. Heb je al eens contact opgenomen met de klantenservice. Zij kunnen zien waar het mis gaat etc en welk simkaart nummer geactiveerd staat etc.
Vanuit hier kan ik je helaas niet verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden en ik niet in de systemen kan vanuit hier.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Als je oude simkaart niet meer actief is dan betekent dit dat je nieuwe simkaart dat wel is. Heb je de nieuwe simkaart eens even uit het toestel gehaald en deze daarna weer teruggestopt?
RBeemsterboer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is dus niet het geval. En het lukt mij ook niet om een medewerker van jullie te spreken. Is er nummer wat ik daarvoor kan bellen dat ik wel een medewerker aan de lijn krijg?
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt bellen met een andere telefoon naar 0654500100 of eventueel via de chat of facebook. Zie hiervoor ook www.vodafone.nl/support/contact
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic