anne1997

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed gaat eraf door internet

Ik heb sinds een maand een BlackBerry Curve 8520. Een T-Mobile toestel, maar met mijn Vodafone simkaart, prepaid.
Ik had gewoon WiFi verbinding en alles werkte prima. Maar ik had nog 18 euro beltegoed en de volgende dag nog maar 6 cent terwijl ik niet had gebeld en gesms't.

Ik wist niet waar het door kwam, het moest wel door internet komen maar ik had gewoon WiFi verbinding. Zonde van het geld maar ik dacht dat het gewoon perongeluk was en dat het niet weer zou gebeuren. Ik hield mijn beltegoed natuurlijk veel beter in de gaten en checkte het elke keer nadat ik op Twitter was geweest of op internet had gezeten.

Een tijdje deed mijn WiFi het ineens niet meer, maar het bleek simpel te zijn: gewoon de batterij eruit halen en er weer in doen. Dus, ik was blij dat mijn WiFi weer werkte en ik kon gewoon weer internetten en op Twitter. Maar, er ging wel weer beltegoed af. Aangezien ik veel vaker keek hoeveel beltegoed ik had, ging ik van 18 euro naar 15 euro naar 12 euro naar 10 euro. Ik wist dus weer niet hoe het kwam, want het ging gewoon door als ik niet op internet zat. Ik zette mijn mobiel netwerk uit, maar het bleef eraf gaan.

Op internet gezocht en heel veel mensen hebben het maar niemand weet de oplossing. Mensen bij The Phone House ook niet (vriendin van mij heeft hetzelfde probleem). Het klopt wel dat bij verbindingen, achter Mobiel Netwerk een vinkje staan maar achter WiFi een streepje, toch is de naam van het netwerk groen gekleurd, en als mijn WiFi uitstaat kan ik niet op internet/twitter. Ik vind het natuurlijk zonde van het geld en ik weet niet wat ik eraan moet doen. Ook wil ik toch graag blijven internetten, via WiFi en dus zonder dat het me geld kost. Weet er iemand misschien een oplossing?

--Mod Edit--

Layout een beetje aangepast 😉

1 Reactie 1
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Anne,

Ik weet niet of mijn post nog zinvol voor jou is, gezien de datum.

Je kunt de verbinding laten blokkeren via Vodafone. Echter wil ik je wel naar het volgende topic toeleiden, om zo misverstanden te gaan voorkomen.

http://forum.vodafone.nl/t5/BlackBerry-toestellen/Uitleg-Blackberry/td-p/3589

Groetjes,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic