VIGsjoerd

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry torch 9800 werkt niet als ik hem open schuif. Garantie?

Beste lezers, 
 
Als ik mijn BlackBerry Torch 9800 dicht heb, werkt hij goed, zonder fouten. Schuif ik hem open, dan word het beeld groen getint en gespiegeld. 
Als ik hem open schuif als ik hem niet ontgrendeld heb, blijft het scherm zwart. Het toetsenbord geeft echter wel licht.
 
Ik heb deze telefoon nu iets langer dan een jaar, en ik vroeg me af hoe lang ik garantie heb en of dit eventueel gratis gerepareerd / vervangen kan worden?
 
Bedankt! Sjoerd
7 Reacties 7
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Hey VIGsjoerd,
 
Het toestel is wettelijk (zoals andere toestellen) 2 jaar in de garantie, dus hup naar reparatie ermee!
 
Grzz
 
Blizz
VIGsjoerd
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Blizz, zal vandaag even langs rijden.
 
Met spiegelen bedoel ik dit dus:
 

DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Sjoerd,

Pure nieuwschierigheid. Wat heeft de winkel al dan niet voor je kunnen doen?

Ben benieuwd 😉
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heey, 
 
Misschien is er een update beschikbaar via de BB Desktop Manager waarmee het probleem opgelost zou kunnen zijn.
 
Grtz
ismail

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik heb precies hetzelfde maar nu heb ik dat de scherm helemaal niet aan gaat werkt die van u nog?
fabian_oss

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb precies het zelfde al 3x gehad met een klote bb elke keer kreeg ik weer een torch! elke keer zelfde probleem alaste keer hield mijn trackpad en speaker er ook mee op krijg nu een coulance swap wss maar lees al bij de klachten dat dit geen pretje is en je weken kan wachten!!
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
fabian_oss schreef:
heb precies het zelfde al 3x gehad met een klote bb elke keer kreeg ik weer een torch! elke keer zelfde probleem alaste keer hield mijn trackpad en speaker er ook mee op krijg nu een coulance swap wss maar lees al bij de klachten dat dit geen pretje is en je weken kan wachten!!
Heey Fabian_oss,

Dat geloof ik dat het vervelend is op deze wijze. Waneer mag je verlengen ? Misschien een idee om over te stappen naar een ander toestel ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic