laurens325

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Denk 2 keer na voordat je overstapt naar Vodafone.

Op 25 oktober een iphone 5S spacegray 32GB besteld, maar nog niet bezorgd. Afgelopen 3 weken ongeveer elk lid van de klantenservice aan de lijn gehad, en uiteindelijk durfde iemand te zeggen dat het een fout van Vodafone betreft, en dat er zo snel mogelijk aan een oplossing gewerkt wordt. Dit is al meer dan 2 weken geleden en nog steeds gebeurt er niets. Fouten zijn menselijk, maar dit gaat te ver. Dit is oplichterij. Overigens wacht ik nog 5 werkdagen. Dan nog niets gehoord, dan onderneem ik meer maatregelen en ga ik naar hogere instanties.

Dit berichtje is een waarschuwing voor toekomstige klanten. Houd er rekening mee dat dit voorkomt en dat je dan aan je lot wordt overgelaten. Als ik dit had geweten was ik wel bij T-Mobile gebleven. Die zijn tenminste eerlijk. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen.
3 Reacties 3
benhazel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze mij het zelfde geflikt iedere keer als je belt krijg je een ander verhaal maar je komt geen stap verder
ze houden je aan het lijntje heb de besteling geannuleerd hoop dat ze dat wel lukt
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Laurens,

Dat gaat allemaal niet zo best. Ik begrijp uiteraard dan ook je frustratie.

Is het inmiddels wel duidelijk wat er precies fout is gegaan en heb je hierover iets afgesproken met mijn collega's? Ik ga ervan uit dat ze hun uiterste best doen om dit alsnog zo goed mogelijk op te lossen zodat je snel je toestel in ontvangst kunt nemen.
laurens325
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Met de klantenservice afgesproken dat de order geannuleerd zou worden, in de hoop dat het de 2e keer wel zou lukken bij vodafone. Nadeel is wel dat ik helemaal achteraan de rij wordt geplaatst. De 2e bestelling is geplaatst op 12 december na annulering. Tot op heden echter niks gehoord erover. Nog geen iphone dus.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic