AnnabelvdVen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele vodafone Blox prepaid

Hallo,
Ik heb op 11-08-2012 opgewaardeerd met 10 euro, maar op tv en hier zie ik telkens dat ik het dubbele aantal blox hoor te krijgen terwijl ik nu maar gewoon de 100 MB heb die overigens op mijn telefoon ook veel sneller opgaat als normaal.
Wat kan ik hier tegen doen? (opgewaardeerd heb ik op www.opwaarderen.nl)
 
Groeten Annabel.
3 Reacties 3
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hoe weet je dat je gewoon die 100mb hebt?
En sneller opgaat? Hoe bedoel je?
Heb je andere telefoon gepakt? Of heb je soms nieuwe apps o.i.d. die data slurpen?
 
Ik zou anders even de klantenservice bellen, die kunnen dat nakijken, hier op het forum niet...
AnnabelvdVen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je naar 1200 belt kan je opvragen wat je tegoeden zijn er daar staat ook bij hoeveel blox je nog hebt. Ik heb nu nog maar 52 ofzo, terwijl ik een paar dagen geleden nog 100 had. En het enige wat ik ermee doe is whatsapp.. Ik heb sinds 2 dagen een samsung galaxy mini gekocht. Kunnen jullie niet zien hoe het komt dat ik geen 200 mb heb gekregen is er ook nog een manier dat ik die alsnog kan krijgen??
 
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Annabel,
 
Zoals Steef al aangaf is dat wij (gebruikers en klanteen/non klanten van Vodafone) dit niet kunnen inzien, al zou het wel leuk zijn als we dat wel konden mmm. Anyway Android toestellen staan er wel bekend om dat er op de achtergrond applicaties kunnen draaien. Wat ik kan bedenken is dat je dit kunt uitschakelen.
 
- Instellingen> Accounts & Sync> Achtergrond gegevens uitschakelen.
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic