Petra1973

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dynafix ruziet met Vodafone: Ik ben een nieuwe klant en heb hierdoor al 3 weken geen telefoon!

Op 2 augustus 2012 naar de winkel in Aveen - bluetooth van mijn nieuwe witte 4s heeft het nooit gedaan. Aardige mensen, noteren alles ahv aankoopbon (imei, kleur, type etc.etc), alles valt nog onder de garantie en we verwachten geen problemen. We zetten beiden onze handtekeningen, controleren het nogmaals en telefoon gaat in het zakje. 
 
Op 9 augustus is mijn telefoon weer retour! Hoera, dat gaat snel - wat fijn: Vreugde is van korte duur als de Vodafone medewerkster de telefoon uit het zakje haalt; "Huh, een ZWARTE? Hoe kan dat nou, u had toch een witte ingeleverd??". Onderzoek wijst uit dat Dynafix claimt een zwarte te hebben binnen gekregen met een compleet ander Imeinummer, hoe is dat mogelijk. Alle gegevens worden gecontroleerd en nee, daar zitten toch echt geen fouten in.

Op 13 augustus wordt ik keurig gebeld door de winkel, de klacht is naar Special Services gegaan - zij gaan dit opnemen met Dynafix. Prima, goed plan - dit moet natuurlijk uitgezocht worden, er zit ergens een fout in  het de procedure.
 
Vandaag, 21 augustus en de medewerkers van de winkel doen hun best, maar komen kennelijk ook geen steek verder - nog steeds nix gehoord. Ondertussen (logisch) groeit de irritatie van de winkel medewerkers, want elke dag 'stalk' ik vrolijk de winkel met mail of ze al wat van hun collegás van Special Services gehoord hebben, maar nee.. helaas....l
 
Bij deze een laatste red poging en een KLACHT op dit Forum, in de hoop dat ÍEMAND, zich hier druk over gaat maken.
Feiten:
- ik lever een witte 4s in, IMEI geregistreerd via aankoopbon, alles klopt
- Dynafix inname procedure klopt niet (of Vodafone uitgaande procedure) - en Dynafix claimt een zwarte te hebben ontvangen met een compleet ander IMEInummer - ergens gaat er iets mis, dat is duidelijk
- Dit is iets tussen DYNAFIX en Vodafone, en zou niet mijn probleem mogen zijn (ik heb echt een witte gekocht, gekregen en voor getekend). 
 
Beste Vodafone Special Services (de collega is bij naam bekend, maar het gaat mij te ver haar hier persoonlijk op het Forum aan te vallen) - zou je a.j.b. het volgende kunnen overwegen: 
- mij gewoon mijn witte 4s (met werkende BT functie graag) uit te leveren via de winkel in Amstelveen
- graag een financiele tegemoet koming oraniseren omdat ik door jullie interne gesteggel al 3 weken geen gebruik maak van mijn abbonnement
- zelf met Dynafix dit te gaan uitvechten
- mij te laten weten wat jullie gaan oplossen, als bovenstaande niet mogelijk is
 
MAAR VOORAL MIJ ALS KLANT NIET HIERVAN DE DUPE TE LATEN ZIJN - ook jullie collega's van de winkel in Amstelveen, hebben (op papier) de juiste zaken geregistreerd en gecontroleerd en een WITTE 4s IN EEN ZAKJE GEDAAN (wat er vervolgens mee gebeurd is, kan ik als klant niet controleren). 
 
Dit kan niet waar zijn dat jullie een NIEUWE klant met een abbonnement van nog geen 4 WEKEN, nu al ontevreden hebben gemaakt?
 
Ik zeg een gouden kans om het weer goed te maken!! 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Petra1973
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoera!:D
 
Gisterenmiddag keurig een mail van de winkel met de toestemming dat zij mij een witte 4s mogen uitleveren én een maand gecrediteerd voor het niet kunnen gebruiken van mijn abbonnement. Super geregeld - dit had toch niet zo lang hoeven duren? 

 
Feit blijft in deze; COMMUNICATIE - kan je veel mee voorkomen.
 
Over en Sluiten! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Petra1973
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoera!:D
 
Gisterenmiddag keurig een mail van de winkel met de toestemming dat zij mij een witte 4s mogen uitleveren én een maand gecrediteerd voor het niet kunnen gebruiken van mijn abbonnement. Super geregeld - dit had toch niet zo lang hoeven duren? 

 
Feit blijft in deze; COMMUNICATIE - kan je veel mee voorkomen.
 
Over en Sluiten! 
elroytimmer

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus... Ik ben hem.langer kwijt geweest .... Via hun .. En ik zeg zit er nog een tegemoedkoming in na meer dan.4 weken kwijt te zijn.. 0 de telefoon was een Iphone 3gs net nieuw ... Je hebt geluk dat je wat terug kreeg ! Ik kon 50€ betalen van die maand 😉 zonder er goed gebruik van te hebben ... Helaas na die repatatie nog 3x op.moeten sturen dus was hem.langer kwijt dan dat ik hem had en niet 1 week maar WEKEN !! Maja nu weer gek*t met eem galaxy s2 dus we gaan weer verder met opsturen ben ik bang...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*verplaatst ivm niet passend in het off-topic board*

@elroy, opsturen is het beste als je toestel nog altijd niet werkt. Maar ik moet zeggen dat je wel uitzonderlijk veel pech hebt als een vervangend toestel nu ook al niet goed is. Ik zou daar gewoon rustig over overleggen met de klantenservice en dan weet ik zeker dat het toch netjes wordt opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic