MissMerel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen levering Sim-kaart

Hoi!

Ik heb vorige maand een Sim Only abonnement afgesloten via de website. Na ik drie keer (!) een afspraak gemaakt te hebben voor de levering is er drie keer niemand op komen dagen. Dat voorspelt niet veel goeds en daarom wil ik graag mijn abonnement willen annuleren, kan dat nog?

Groetjes, Merel
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Merel,

Lees eerst de Regels van het Abonnementen Board heel nauwkeurig door, voordat je een bericht plaatst op dit Forum. Dan kom je tot de conclusie dat jouw vraag een individuele kwestie is. Daarmee kunnen Forum-leden jou NIET helpen. Je kunt NIET van Forum-leden verwachten dat zij jou een nieuwe Vodafone SIM-kaart gaan verzenden.

Weblink naar de Regels van het Abonnementen Board: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093


Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic