DinekevanVeen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerkverbinding met mijn Samsung Galaxy S plus GT9001

Ik heb de S plus nu sinds 2 weken en er alleen maar problemen mee..
 
Eerst herkende hij de oplader niet meer dus ik heb al een nieuwe oplader gekregen.
 
Nu heeft hij sinds 2 dagen geen netwerk meer. Ik heb al gebeld met de Vodafone Klantenservice en die zouden een nieuwe simkaart sturen.
 
Maar ondertussen zit ik al zo'n 2/3 dagen zonder mijn telefoon eigenlijk want ik kan er helemaal niks mee. Kan niet bellen/gebeld worden smsen/smsjes ontvangen. Weet iemand misschien een andere oplossing voor dit probleem?
 
Ook valt mijn WiFi steeds uit, hij verbindt wel maar dan na een minuut of 5 vliegt hij er weer af.
 
Kortom alleen maar problemen met dit toestel. Ik ben al 3 keer weer naar de telefoonwinkel geweest die zeggen dat het niet aan het toestel ligt..
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
DinekevanVeen schreef:
Ik heb de S plus nu sinds 2 weken en er alleen maar problemen mee..
 
 
 
Kortom alleen maar problemen met dit toestel. Ik ben al 3 keer weer naar de telefoonwinkel geweest die zeggen dat het niet aan het toestel ligt..

Als jij je SIM-kaart in een ander toestel stopt en alles werkt dan naar behoren, dan kan de telefoonwinkel hoog of laag springen, maar is toch echt jouw toestel de veroorzaker van de problemen.
 
Kortom, dat is de test die je even uit moet voeren, dan heb je meteen duidelijkheid.
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Dineke,

Heb je het advies van Martin al opgevolgd? Als je simkaart in een ander toestel goed werkt en de accu is defect dan valt dit gewoon binnen de fabrieksgarantie en moet de winkel je naar behoren hiermee helpen.

Ik hoop dat dit lukt.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic