AKoning

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gestolen HTC One X

Hallo,
 
mijn telefoon is een dag geleden gestolen te Utrecht, het is een witte HTC One X. Het abonnement is in februari 2013 ingegaan dus dat betekent dat ik de telefoon net een paar maanden had. Is het mogelijk mijn telefoon te traceren via het IMEI-nummer? Of is er iets anders wat ik kan doen om een telefoon te krijgen, aangezien ik nu anderhalf jaar met een abonnement voor niks zit...
 
Alvast bedankt.
Amy
5 Reacties 5
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Amy,

Dat is wel echt balen! 😞 Wij kunnen een toestel helaas niet traceren. Er zijn wel apps waarmee je dit kunt doen, maar deze moeten wel op het toestel geïnstalleerd zijn (bijvoorbeeld Mobile Protect).

Je kunt bij de Vodafone winkel een nieuwe simkaart ophalen waardoor je het abonnement in een ander toestel kunt gebruiken. Daarnaast is het mogelijk om een toestel met 25% korting te kopen bij een Vodafone winkel, maar dan moet je wel eerst aa.gifte doen van diefstal.

AKoning
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel voor je snelle reactie. Is het ook mogelijk de telefoon te blokkeren zodat deze niet meer gebruikt kan worden door de mensen die 'm hebben gestolen?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Ook dat kan alleen met behulp van specifieke applicaties die vooraf op het toestel geïnstalleerd moeten worden. Heb je een blokkeringscode op je toestel staan? In dat geval moet de persoon die het toestel gestolen/gevonden heeft het toestel waarschijnlijk eerst resetten naar fabrieksinstellingen.
AKoning
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee heb ik helaas niet... Jammer dat er niks aan te doen valt.
Dan nog een laatste vraag: hoeveel kost de telefoon los in de vodafone winkel? Ik kan niks vinden op de site.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Amy,

Als je op onze website bij een toestel op "toestelinformatie" klikt, dan zie je rechts in het scherm de prijs voor een los toestel. Kijk hier even voor de HTC One X 16GB : http://voda.fo/ne/90wvi
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic