senden

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo er is bij mij in augustus 2x 5 euro afgeschreven van mijn rwkening voor een dienst waar ik nie

2 x5 euro afgeschreven in augustus voor een dienst waar ik niwt om gevraagd heb..izeplay!ff gegoogled en het blijkt klachten te regenen over dit bedrijf...ik wil mijn geld terug vodafone.heb meerdere malen gebeld maar wordt niet serieus genomen
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend dat dit gebeurd
Echter heb je waarschijnlijk zelf toestemming voor gegeven via internet of een spelletje dat zij geld mogen afschrijven. Je kunt dit stopzetten via www.payinfo.nl

Vanuit hier kunnen wij hierin niks verder in betekenen omdat wij niet in de systemen kunnen en hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden.
senden
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok t mobile en kpn komen hun klanten wel tegemoet als ze zijn opgelicht...weet ik waar ik zijn moet over paar maanden
senden
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben je 10 jAar klantmaak je ieder jaar dik 1000 euro over!!!bahbah
Anonymous
Niet van toepassing
het einge wat je kunt doen in dit geval is een case laten aanmaken zodat het onderzocht kan worden via de klantenservice
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
senden via het forum kunnen we je hier helaas niet mee helpen. Ik raad je aan om de tips van steven- op te volgen, dan kan de klantenservice het oppakken. Dit topic wordt gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic