johnsteh

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

In de steek gelaten door Vodafone

Ik heb nu vier abonnementen bij Vodafone. Drie had ik er al, een zakelijk voor mijn Blackberry, prive voor mijn iPad en een telefoonabonnement voor mijn dochter. Omdat ik Blackberry geen smartphone vind heb ik een iPhone gekocht en daarbij een sim-only abonnement van Vodafone. De iPhone gebruik ik voornamelijk tijdens wandelingen en fietstochten rondom Hilvarenbeek om daarbij dingen op te zoeken die ik tegenkom, zoals planten, insecten etc. Echter, mijn iPhone gaf geen enkel internetbereik in Hilvarenbeek of Diessen. Telefoon deed het wel, maar daar heb ik die Blackberry voor. Omdat bij een sim-only abonnement elke provider natuurlijk je smartphone de schuld geeft, heb ik de proef op de som genomen. Ik heb een prepaid sim van KPN in mijn iPhone gedaan en ja hoor, internetten als en zonnetje. Omdat het probleem dus aantoonbaar bij Vodafone ligt, heb ik een brief gestuurd waarin ik verzoek om het contract te ontbinden zonder kosten voor mij omdat Vodafone zijn verplichtingen niet nakomt. Op 7 juli verstuurd en nooit meer iets gehoord. Abonnement afgesloten is afgesloten denkt Vodafone en verder bekijk je het maar als klant. Nou dat bekijken zal ik inderdaad doen. Ik neem mijn verlies en zal alle abonnementen uitdienen en daarna gaat alles weg bij Vodafone. Ook op mijn werk zal ik alles in het werk stellen om af te stappen van Vodafone, al zal dat vanzelf wel gebeuren na al die keren dat we niet bereikbaar waren. Jammer, marktwerking blijkt ook bij telefonieproviders niet te bestaan. En als klant kun je betalen en verder doodvallen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
johnsteh
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist een brief van Vodafone gekregen. Er kan hier elk moment een zendmast actief worden, die mijn probleem op zou moeten lossen. Voor de ondervonden hinder krijg ik een korting op mijn abonnement. Zodra de zendmast werkelijk actief is, is voor mij daarom het probleem naar tevredenheid opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Johnsteh,

Als eerste welkom op het Vodafone Forum! Wat een problemen allemaal, vervelend hoor. Ik kan je in ieder geval zeggen dat het niet gebruikelijk is niets meer te vernemen van ons, zeker nadat je een brief hebt gestuurd.

Als ik de omgeving die je beschrijft door de dekkingstool haal op vodafoen.nl, dan zie ik dat dekking kan wisselen tussen UMTS en GPRS. Dit is inderdaad niet heel erg snel maar het zou wel werkzaam moeten zijn.

Zou je mij het/de mobiele nummer(s) waar het om gaat per Private Message willen sturen? Ik ga dan kijken wat er mis is gegaan.

Mij een PM sturen? Klik op mijn naam en vervolgens rechts op 'deze gebruiker een privebericht versturen'

Ik zie je reactie wel komen.


johnsteh
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist een brief van Vodafone gekregen. Er kan hier elk moment een zendmast actief worden, die mijn probleem op zou moeten lossen. Voor de ondervonden hinder krijg ik een korting op mijn abonnement. Zodra de zendmast werkelijk actief is, is voor mij daarom het probleem naar tevredenheid opgelost.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Fijn om te horen dat er een oplossing in aantocht is en dank je voor het terugmelden van de huidige situatie, altijd prettig als mensen die feedback ook geven.
 
Ik hoop dat je spoedig weer probleemloos gebruik kunt maken van de diensten van Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic