Ogubn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inruildeals op Samsung S24 Ultra

Ivm aanschaf van een Samsung S24 Ultra 1 Tb en uitgaande van de korting die je krijgt met de inruildeals, Ik heb mijn Samsung S6 PLUS  aangetekend opgestuurd naar Likewize en via de PostNL app zie ik dat hij daar op 9 februari is aangekomen, zie de foto's die ik in de bijlage heb gedaan.. Tot op heden heb ik nog niks gehoord over mijn telefoon en blijf ik mails ontvangen van Likewize dat ze mijn telefoon nog niet hebben ontvangen. Ik heb nu twee keer met ze gebeld en elke keer zien ze dat inderdaad het toestel is afgeleverd  en vertellen dat ik geduld moet hebben. Ik wil graag een bevestiging dat mijn telefoon er is, geïnspecteerd gaat worden en wanneer ik het bedrag terug krijg van 330 euro (Ordernummer: 6167654). Ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf en geloof er niks van dat ze de telefoon inspecteren en gaan uitbetalen !!!

 

Toen ik het toestel kocht heb ik van Vodafone de inruildeals actie vernomen en tot aanschaf van de toestel en verlenging van mijn abonnement gegaan. Dat er nu een bedrijf als Likewise tussen zit en de afwikkeling niet goed doet is een kwalijke zaak. Ik vind dan ook dat Vodafone de verantwoordelijkheid moet nemen en het bedrag waar ik recht op heb overmaken. Ik heb een 100% werkende toestel ingeleverd en voldoe aan de voorwaarden van de inruildeals. Graag dit zo snel mogelijk oplossen aub.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @Ogubn, goedemorgen en welkom hier!

Een leuke actie waar je natuurlijk gebruik van wilt maken! Op dit moment is er een langere verwerkingstijd wegens het succes van de inruildeals. Hierdoor kan het wel ruim 14 werkdagen duren voordat de zending bij LikeWize is geregisteerd en het toestel vervolgens wordt geïnspecteerd. Deze periode is op dit moment nog niet verstreken, aangezien je aangeeft dat het toestel op 9 februari is afgeleverd volgens de Track&Trace. Wil je mij eind volgende week laten weten of je iets hebt gehoord van LikeWize? Zo niet, dan kan ik het intern voor je escaleren. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @Ogubn, goedemorgen en welkom hier!

Een leuke actie waar je natuurlijk gebruik van wilt maken! Op dit moment is er een langere verwerkingstijd wegens het succes van de inruildeals. Hierdoor kan het wel ruim 14 werkdagen duren voordat de zending bij LikeWize is geregisteerd en het toestel vervolgens wordt geïnspecteerd. Deze periode is op dit moment nog niet verstreken, aangezien je aangeeft dat het toestel op 9 februari is afgeleverd volgens de Track&Trace. Wil je mij eind volgende week laten weten of je iets hebt gehoord van LikeWize? Zo niet, dan kan ik het intern voor je escaleren. 

Ogubn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecillia,

 

Bedankt voor je reactie... Ik  heb vanochtend bericht gehad van LikeWise dat ze de toestel hebben ontvangen en het bedrag binnen 14 dagen gaan overmaken. Ik houd dit nog in de gaten, mocht dit niet gebeuren, dan laat ik dit weten.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic